h1

Un film bun

09/04/2010

La un moment dat vorbeam despre ce inseamna pentru mine un actor bun. Si spuneam la vremea respectiva ca din punctul meu de vedere, se numeste actor bun actorul care poate juca in mai multe genuri de filme: actiuni, comedii, drame etc.

Daca pentru actori a fost oarecum simplu sa gasesc niste criterii, cand vine vorba despre un film bun, lucrurile se complica foarte tare. In ultima perioada am observat ca am devenit foarte pretentios in materie de filme si dupa ce-mi spun cei din jur, am gusturi destul de ciudate. De exemplu, dintre ultimele filme vazute, cum v-am mai spus, mi-a placut foarte tare Shutter Island (dar foarte tare) si (desi e foarte vechi) The sixth sense.

Bun, sa va spun ce inseamna din punctul meu de vedere un film bun. Un film bun poate fi de orice gen, am vazut comedii foarte bune, actiuni, horror-uri, drame, filme istorice, psihologice, de razboi sau SF-uri. Este musai insa ca un film de comedie sa te faca sa razi, un film horror sa te sperie, un film SF sa aiba efecte speciale, un film istoric sa aiba oarece legaturi cu istoria sau un film psihologic sa-ti puna materia cenusie in functiune.

Exceptand SF-urile, urasc filmele care n-au nici cea mai mica legatura cu realitatea. Urasc actiunile “trase de par” sau inventate “pe genunchi”. De exemplu, “The imaginarium of dr. Parnassus” m-a dezamagit profund. M-am plictisit ingrozitor… pacat de actorii aia. Intrau aia pe o poarta, gaseau o alta lume… inchidea ochii Heath Ledger, se trezea Colin Farrel, i-o tragea tipei aleia, se urca p-o scara si cand se uita in jos era Jude Law. What the fuck… care-i faza?!?!

Am uitat sa precizez ca postul asta este doar un “preludiu” pentru cel care urmeaza… in care o sa-mi dau cu parerea despre un film care este foarte la moda, care a luat premii peste premii si pe care foarte multi cunoscatori l-au laudat…

Si ca sa va dau si un mic indiciu (cei care ati vazut filmul respectiv o sa va prindeti)… daca vine cineva si-mi spune mie ca un genist din armata americana din Irak, dezamorseaza bombele tragand ca descreieratu’ de fire… eu ma inrolez in armata si plec in Irak… de maine…

One comment

  1. Man, îmi pare rău, dar te contrazic. Un genist poate trage de fire ca un descreierat. Dar o face pentru ultima dată!



Leave a Reply

