h1

Scuzele unui corporatist

08/04/2010

Pentru ca sunt angajatul unei companii multinationale si pentru ca sunt dedicat intru totu’ activitatilor de la locul de munca… una dintre activitatile mele preferate (cum ar fi acest blog) va avea de suferit in perioada imediat urmatoare. V-am povestit la un moment dat despre niste bulgari si despre un soft pe care ei (cica) il fac… ei bine, proiectul respectiv se apropie de sfarsit… ceea ce-i nasol. Abia acum se va vedea ca in 2 ani cat s-a “lucrat” la acest proiect, nimeni nu s-a omorat cu duhul sa faca lucrurile asa cum trebuie.

Eu credeam ca doar noi, romanii, suntem delasatori si lasam intotdeauna totul pentru ultima secunda… insa se pare ca m-am inselat. Asa-i omu’… prost.

Asadar, pentru ca sunt un angajat model, atasat de compania care ma plateste, imi voi indrepta TOATA energia catre job.

Asta, asa… sa nu credeti c-am murit🙂

Aaaa, si ca mi-am amintit si nu pot sa ma abtin… saptamana trecuta, inainte de Pasti, iesisera angajatii de la sectorul 1 sa faca curatenie p-aici, pe bulevardul Aviatorilor. Si erau ei toti imbracati adecvat, cu greble, pubele, maturi etc. Ce credeti ca facea seful de echipa, la vreo 10-15 metri in spatele lor? Manca semnite si scuipa pe unde aia tocmai facusera curat !!! Fiind in masina n-am apucat sa pozez… dar banuiesc c-ar fi fost poza secolului. Plus ca de aici putem trage concluzia ca “noi muncim, si sefii strica”🙂

PS: in rest… am o groaza de chestii sa va povestesc… dar mi le notez… si revin eu intr-o buna zi😀

3 comments

  1. oh nu face greseala asta decat daca iti dau vreo marire mare la sal … si eu lucrez intr`o multinationala, si nu in ro, si m-a mancat undeva sa devin angajata model crezand ca voi avea un viitor stralucit NOT cu cat esti mai delasator cu atat ai mai multe sanse ;)oriunde in lumea asta

    asa ca lasa munca pentru alti😀


    • Eu am fost ironic cand am spus ca sunt angajatul model😀

      Imagineaza-ti ca 99 % dintre articolele de pe acest blog au fost scrise si publicate in timpul programului😀


  2. evreul are o vorba: “cand muncesti nu ai tmp sa castigi bani”. Asa ca think twice.🙂



Leave a Reply

