h1

Redescoperirea omenirii

01/04/2010

Despre faptul ca am parere proasta despre descopera.ro cred ca v-am mai povestit… nu stiu insa daca v-am spus ca am o parere atat de proasta incat m-am si abonat la newsletter-ul lor. Drept urmare, in fiecare ziulica, primesc pe mail ultimele articole. Astazi, un titlu care mi-a atras atentia… si care m-a facut sa-mi blestem toate zilele… si alea care-au trecut si alea care or sa vina. Cum arata titlul?

“Sfarsitul lumii nu va veni in 2012”

Hai, sa-mi fut una… si eu acum ce fac? Mi-am zis.

Eu, care stiam ca mor peste 2 ani… M-am indatorat, mi-am facut credite peste credite, am spart banii pe femei, masini si bautura… am 5 procese active si incerc sa le aman pana in 2012… cu speranta ca oricum, totul se va termina atunci.

Si acum, din cauza nenorocitilor de cercetatori britanici (sau cine pana mea a cercetat), nu mai vine sfarsitul lumii? Sa-i frec pe nesimtiti… m-au ruinat…

PS: imaginati-va ca atat cei care cerceteaza prostiile astea… cat si cei care le publica aberatiile… CASTIGA din asta…

2 comments

  1. These people are fucking with our brain, dude.

    Stirile astea sunt d-alea din ciclul “Noi dovezi in cazul Elodiei!”.


  2. Actually, sursa acestei stiri este postul TV NBC:
    http://www.nbcconnecticut.com/news/local-beat/2012-Doomsday-Theory-Debunked-89271402.html
    Asa ca cei de la descopera.ro nu fac decat sa preia astfel de informatii..si sa le traduca:)



Leave a Reply

