h1

Inca unu’

01/04/2010

Initial nu-mi dadui seama de ce, pe zi ce trece, zeci de necunoscuti imi dadura add pe messenger. Pe unii ii acceptai, pe altii nu… dar cert este ca lista mea de messenger s-a umplut cu fel si fel de puleti.

Si sa stiti ca-i nasol tare sa ai puleti in lista de messenger… cand ti-e lumea mai draga te trezesti cu un mass sau cu un mesaj offline in genul celuia de mai jos.

Hai, recunoasteti ca este simpatic prostu’. Totusi, am si eu nevoie de traducere.

Asa, si cum va spuneam, apareau din ce in ce mai multi si nu stiam de unde. Pana la un moment dat cand l-am luat pe unu’ de manecuta si l-am intrebat: “ia zi copile, de unde ai id-ul meu?”. El, intr-un moment de sinceritate imi zice: “de pe imvisible.ro”. Intru repede, vad despre ce e vorba si ma prind instant cum sta treaba. Imvisible.ro este un site care te ajuta sa vezi cine e invisible pe messenger. Partea proasta este ca id-ul aluia pe care-l verifici, si poza lui de la avatar raman p-acolo… publice. Pare-se ca e cel putin o persoana pe lumea asta careia ii pasa daca sunt eu invisible… ceea ce e nasol… imi pare rau pentru ea… saraca🙂

In plus… mai aveam si o poza cu o fatuca foarte apetisanta (Camilla Belle) la avatar… asta explica si de ce apareau numai pulifrici la mine in lista… nu si fatuci🙂. Iata poza:

PS: nu-s oltean… dar ma apuca asa o pofta sa folosesc perfectul simplu… muica.

PPS: nici nu stiu la ce categorie sa-l pun p-asta… sa fie funny, sa fie trist ?!?!

3 comments

  1. Hei si eu ti-am dat add si nu mi-ai dat accept. Chiar ieri s-a intamplat asta.


    • N-am acceptat pentru ca inca n-am intrat🙂

      Lasa ca-ti dau eu add😉


  2. P tipa am vazut-o in “back to the secret garden”🙂 Ştii cumva d unde pot sa fac rost d film?😀



Leave a Reply

