h1

The sixth sense…

27/03/2010

Intr-un fel mi-e ciuda ca m-am trezit si eu dupa aproape 11 ani sa vorbesc despre un film pe care, probabil, l-a vazut toata lumea. Este vorba despre The Sixth Sense cum probabil v-ati dat seama. Bestial este tot ce pot spune. Daca despre Bruce Willis n-are rost sa mai spun ceva… pustiul din rolul secundar, Haley Joel Osment a facut un rol atat de bun incat mi s-a parut ca l-a eclipsat pe marele Willis. Mi-a adus aminte de copilul Christian Bale in Empire of the Sun (alt film excelent). Nu vreau sa va dau mai multe detalii… pentru ca e posibil sa fie p-aici oameni care nu l-au vazut si carora sa le fi starnit curiozitatea. Un singur indiciu am: din punctul meu de vedere, filmul intra in aceeasi categorie cu The Others si cu Shutter Island.

In alta ordine de idei, ca tot suntem la capitolul asta, aseara am fost la The Bounty Hunter. Desi nu sunt fata, Gerard Butler imi place foarte tare… iar Jennifer Aniston deloc. Am avut la un moment dat un deja vu… in sensul ca filmul seamana foarte tare cu Mr & Mrs Smith dar cu precizarea ca prefer combinatia dintre Brad Pitt si Angelina Jolie. A nu se intelege ca filmul este foarte slab… doar ca n-ar trebui sa va asteptati la ceva senzational… ca veti fi dezamagiti. Pe o scara de la 1 la 10… eu nu-i dau mai mult de 6,5.

6 comments

  1. Cred c-ai fost cu mine-n sala daca ai fost in plaza :))


    • nu, n-am fost in plaza. Am fost in libery. Te-as fi vazut🙂

      Si, cum ti s-a parut filmul ?🙂


  2. Nu cine stie ce… Doar de dragul lui Butler ce-am fost la film :))


  3. Si eu merg luni la filmu` ala, tot de dragu` lui Butler :))


  4. Nu am vazut primele doua filme de care vorbesti tu si de care zici ca le stie toata lumea! Sa-mi fie rusine.
    In schimb am vazut The Others …. iti plac filmele de groaza?!(sper sa nu confund filmul)


    • The Others nu este tocmai un horror clasic… Bine, pentru mine horror se numeste filmul la care te sperii de cel putin 10 ori… Dar eu am ajuns la performanta de a rade cand toti din jurul meu urla🙂

      Deci… da, imi plac filmele horror… dar n-am mai vazut un horror bun de la Mirrors🙂



Leave a Reply

