h1

Ma propun erou national

26/03/2010

In urma unei experiente nu tocmai placute, eu impreuna cu un grup de prieteni, avem o propunere pentru Romania.

Mai intai sa va povestesc conjunctura in care ne-a incoltit ideea. Aseara am iesit la alergat cu baietii… iar la intoarcere, in lipsa de o alta terasa unde sa bem o bere… ne-am oprit intr-un barulet care la prima vedere parea ok. Noi, imbracati cat mai lejer cu putinta (pantaloni scurti, tricouri, sepci… d-astea). Pana ne-am savurat noi intaritorul rece si brumat… s-a adunat orchestra si au inceput sa trambiteze manele. Brusc, barul s-a umplut de dubiosi, chelneru’ ne privea de parca venisem sa jucam ping-pong pe masa lui din restaurant… si cu riscul de a face rosu-n gat, ne-am dat peste gat berile si am taiat-o repede spre casa.

Oripilati de experienta de-a dreptu’ jenanta in care ne aflasem, unul dintre baieti (la multi ani, “The Shining One” !!!) zice: “Ba baieti, eu m-as sacrifica ma. As accepta sa mor… cu conditia sa iau cu mine toti manelistii, toti tiganii si toti cocalarii”. Dupa lungi negocieri, ne-am bagat toti in joc. Ideea e ca noi ne oferim sa murim si sa luam cu noi toti manelistii, toti tiganii, toate curvele, cocalarii iar eu as include si ungurii din Romania :))

Daca vreti sa va alaturati grupului nostru sau daca aveti nevoie de detalii si lamuriri va rog sa ma contactati.

Intrebare pentru tine: “Daca ti s-ar propune ceva de genul asta… ai accepta? Ai accepta sa te sacrifici doar pentru a scapa tara de o anumita categorie de oameni? De care categorie?”๐Ÿ™‚

4 comments

  1. Nu m-as sacrifica pentru a scapa TARA de cocalari si alti d-astia. Dar daca ar fi sa scap LUMEA…probabil ca da. Imi pui in fata o pizza, eventual niste spaghete, o naveta de bere si daca vrei, iau si evreii cu mine.
    Si acum vad ultima intrebare…pai eu m-as sacrifica pentru a scapa de:

    Cocalarii (aici incluzand tiganii si manelistii), ungurii (tot asa, aia din Romania care cred ca au 3 coaie), evreii…si probabil tot Vaticanul.
    Ma gandeam sa includ si copiii emo, dar fac ei toata treaba, nu-i nevoie sa ne sacrificam pentru ei.


  2. Oameni buni, v-ati gandit macar un minutel ca ati lasa Romania fara mai bine de jumatate din populatie? Mamaaaaaaaaaaa cat de lejer ar fi.๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€


    • ba da, m-am gandit… si inca foarte bine

      tocmai asta era si ideea… sa ramana putini si normali la creierii capului๐Ÿ˜€


  3. La fel ca si Gabi, pentru lume m`as sacrifica si eu. Dar nu pentru Romania … e prea putin๐Ÿ˜› Trebuie sa fie ceva cu impact!



Leave a Reply

