h1

Beautiful Blogger Award (si bancul zilei)

25/03/2010

Pentru ca pe mine nu ma duce capul foarte tare… tarziu mi-am dat seama de ce lumea “blogosferica” (mama, ce termeni folosesc) isi paseaza lepse, chestionare, premii etc. Nebunia topului ZeList continua… de ce or vrea toti sa fie cat mai sus in topul asta n-am sa inteleg niciodata.

Dar pentru ca de data asta este vorba despre un premiu pe care l-am primit de la o fata foarte draguta, trebuie sa vi-l arat si voua. Conform acestui award (achievement i-as spune eu), am intrat in categoria bloggerilor frumosi. Am pus la un moment dat niste poze cu mine cand eram la pescuit… dar nu stiam ca au avut un asemenea impact :))

Acum, fata draguta (ca sa-mi demonstreze ca e intr-adevar draguta) nu trebuie sa se supere daca nu vreau sa dau mai departe acest premiu. Nu pentru ca n-am vizitatori draguti ci pentru ca nu vreau sa incurajez astfel de “lepse”. Fara nicio suparare, ti-l dau tie inapoi… doar asa, sa fim chit🙂

Apropo de chestia asta, mi-am adus aminte un banc foarte tare:

Ion il intreaba pe Gheorghe:

– Ba Gheo, daca eu m-as insura cu sor-ta… noi doi cum am fi?

– Cumnati ma….

– Da’ daca eu m-as insura cu fie-ta… noi doi cum am fi ?

– Pai… mi-ai fi ginere ma.

– Auzi ma, da’ daca eu m-as f..e cu nevasta-ta… cum am fi?

– CHIT !

8 comments

  1. Bravos, felicitări! Iată că şi noi, tagma bărbătească, avem cu cine ne lăuda. Nu e o ruşine să fii un blogger frumos. Altele sunt lucrurile de ruşine…


  2. Frumos sau nu, WoW pune stapanire pe tine incet-incet.
    (ma refer la faza cu achievement😀 )


    • Aaaa, da. Trebuie sa recunosc… cand am vazut ce premiu am primit parca am si auzit zgomotul ala de lla wow cand mai iei cate un achievement :))


  3. Hmm .. tin sa precizez ca pentru mine ZeList`ul ala sau ce`o fi el, este egal cu 0, nu de`aia accept / ofer lepse / premii etc., ci de drag si pentru ca imi place.😛 Asta ca sa lamuresc lamurirea ! :))
    Iti multumesc ca mi l`ai dat inapoi si nu`ti fa griji, nu e nici o suparare🙂


    • Ma bucur ca ai inteles mesajul. mi-era teama sa n-o iei personal🙂

      Si eu sunt inscris in zeList… dar asta nu inseamna nimic…


  4. Buuna gluma! Trebuie sa recunosc ca am auzit alte variante insa pe asta nu o stiam! ;))


  5. In ritmul asta o sa devii un guru al lepselor si concursurilor din blogosfera, ca vad ca nu ratezi niciunul🙂


    • Da frate… chiar ca😀

      Faza e ca le primesc… si din respect pentru oamenii care se gandesc la mine… trebuie sa le onorez. Trebuie insa sa apreciezi ca nu ti l-am dat si tie😀

      Si p-ala cu bautura la fel😀



Leave a Reply

