h1

Nuuu. Meritati !!!

23/03/2010

N-am fost niciodata fan Mihaela Radulescu… nici macar atunci cand era imaginea firmei la care prestez. Ba din contra, o vedeam pe toate posterele prin firma si incepusem s-o urasc. Ma saturasem de fata ei. Totusi, sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului. Este o femeie foarte frumoasa, foarte inteligenta si cu foarte multa experienta. Este un exemplu de urmat si aici ma refer la cariera ei… pentru ca viata ei personala nu ma intereseaza deloc. Citeam azi un articol scris de ea pentru revista ciao. Mi-a placut foarte tare si in conditiile in care in ultima saptamana v-am criticat la greu (fetelor), cred ca a venit si momentul sa va dau dreptate in anumite aspecte.

Eu cred in femeia Mihaela Radulescu si CRED ca ce spune ea acolo este perfect adevarat. Realizez cat de simplu este sa faci o femeie fericita. Nu trebuie decat s-o iubesti… si sa vrei s-o vezi zambind. Atata tot…

Repet, plecand de la ipoteza ca ce spune “Raduleasca” este perfect adevarat si ca a mentionat acolo TOATE gesturile care pot face fericita o femeie, nu trebuie decat sa-i arati c-o iubesti, sa-i spui ce simti… si… cam atat…

Si atunci, ma intreb, de ce nu sunt in jurul meu numai femei fericite? Pentru ca mi se pare un lucru atat de simplu…

Da, in foarte multe cazuri, barbatii au partea lor de vina, ba mai mult, in foarte multe cazuri DOAR barbatii sunt de vina. Nu stim sa “rupem” din placerile noastre pentru a va face pe voi sa zambiti. Uneori nu stim sa dam suficienta atentie problemelor voastre doar pentru simplul fapt ca noua ni se par puerile. Uneori suntem nesimtiti si neglijenti, lipsiti de romantism si afectiune… si pentru ca m-am inclus de atatea ori in “oala” cu baieti buni care merita mai mult… ma includ acum si in categoria celor de care vorbeam mai sus (nesimtiti). Si recunosc ca si eu personal o comit uneori…

In alta ordine de idei, nu cred ca un barbat poate fi cu adevarat fericit fara ACEA persoana care sa umple locul liber de langa el. Asa ca DA, merita sa facem sacrificii pentru acea persoana. Merita sa ne dedicam ei intru totul, sa-i fim alaturi, s-o protejam.

Si daca ati gasit deja barbatul care sa faca toate astea… nu va urcati in capul lui.🙂

Fac cum fac si tot imi arat “frustrarile”… na, sunt barbat si eu😀

Sa fiti iubite !

5 comments

  1. Of…ce frumos ai spus..si daca ati putea sa va aduceti aminte in fiecare zi lucrurile astea, chiar am fi fericite!


    • rox… sa stii ca eu mi le aduc aminte… sa fiu o exceptie? Ma numesc barbatul ideal? :))


  2. Hehe, si uite cum s`a rezolvat misterul intrebarii “Ce vor femeile?” … Imi permit sa raspund in numele lor: sa fie iubite.🙂


  3. Daca ar realiza toti cat de simplu e, ar fi mai multe femei fericite😉


  4. Foarte frumos.



Leave a Reply

