h1

Chestionar pentru betivani (cica)

20/03/2010

Nu stiu de unde si pana unde s-a gandit Gabi sa-mi paseze un chestionar pentru betivi. Ba’ baieti, chiar o asa parere v-ati facut despre mine? C-as fi vreun alcoolic? Am scris si eu o data de o cura cu castraveciori murati si voi ati luat-o in serios? Oricum, ca tot am primit-o, hai s-o dam si mai departe🙂

1. Care este berea ta preferata?

E complicat de raspuns. Imi place foarte tare Silva bruna dar cum este destul de “grea” pentru ficat, o savurez destul de rar. Prefer Heineken, Stella Artois si Carlsberg. Nu refuz nici Tuborgul iar Ursusul nu-mi ramane nici el in gat :))

2. Care este vinul tau preferat?

Se stie, Cabernet Sauvignon de la Murfatlar. (Da Dana, m-ai facut fan).

3. Care este bautura ta preferata din categoria spirtoaselor?

Beau rar asa ceva. Gin-ul tonic intra in categoria asta? Aaaa, si mai beau din cand in cand vodka cu nectar de portocale😀

4. Care este lichiorul tau preferat?

Ce-i ala? Glumesc. Voiam sa zic ca nu beau asa ceva. Le las pe fete s-o faca.

5. Digestivele tale preferate?

Definiti digestivele… Din moment ce nu stiu ce bauturi intra in categoria asta… pot sa spun ca nu consum asa ceva.

6. Cocktailul tau preferat?

Cunilingus :))

7. Bautura racoritoare preferata?

MIRINDAAAAAA (e foarte racoritoare… atat)🙂

——————–

Il dau mai departe catre Adina si Miscellaneous. Stiu ca sunt fete… dar ce, ele n-au voie sa bea ?🙂

Hai, s-auzim de bine… betivanilor !

5 comments

  1. Hmm … Miscellaneous fiind eu ? Nu de`alta, dar link`ul trimite catre total altceva.😀


  2. 😐 Whaaat ? Ceva nu e in regula ! Scuze, credeam ca ai trecut tu gresit sau ceva de genu` … nu inteleg care e problema. Blogul meu e http://miscellaneous11.wordpress.com … nu welcome to the machine :-S


  3. Gata, mi`am onorat datoria ;)) Si m`am ‘delogat’, si am introdus din nou blogul meu la website. Sunt curioasa acum daca merge. Multumesc pt “nominalizare”.😀


    • eee, asa da🙂

      si eu mi-am onorat datoria de a-l modifica🙂

      succes !



Leave a Reply

