h1

Viata in salbaticie… (partea I)

19/03/2010

Nu vreau sa va repet clisee invechite si nici sa fac gargara ieftina sau propaganda bunului simt. Nu vreau sa fac nici pe lupul moralist ca nu-s eu ala perfect. Dar, frate, sunt lucruri care ma scot din sarite si pe care nu mi le pot explica logic si omeneste. Am fost mereu genul de om cu foarte multi prieteni. Am momente cand simt nevoia sa fiu doar eu cu mine dar in marea majoritate a timpului imi place sa fiu inconjurat de oameni.

Nu stiu daca este o caracteristica a zodiei (desi pana acum putin timp nu dadeam 2 bani pe zodiac) insa am pretentia de la mine ca atunci cand unul dintre acesti oameni pe care-i consider prieteni are nevoie de mine, fac in asa fel incat sa nu-l dezamagesc. De ce? Pentru ca asa sunt eu si poate ma gandesc ca la un moment dat voi fi eu in postura in care voi avea nevoie de UN PRIETEN. De fapt, a nu se intelege ca fac pe prietenul adevarat doar din interes… c-o sa am si eu candva nevoie. Ar fi de preferat sa n-am niciodata nevoie… si sa ma descurc singur… dar… ati prins voi ideea. Aceea ca tin foarte tare la prietenii mei si ei stiu ca daca ii pot ajuta cu ceva n-o sa “ma dau in barci”.

Probabil ca asta este si motivul pentru care ma astept ca si ei sa reactioneze la fel. Sunt sigur ca n-o fac constient insa oferind totul, am pretentia sa primesc la fel de mult. Urasc sa vorbesc despre mine… insa asa sunt in orice fel de relatie, indiferent ca se numeste de prietenie, amicitie, dragoste etc. Si ce credeti? De cele mai multe ori “sfarsesc” prin a fi dezamagit de anumite persoane.

Si nu vreau sa primesc iar commenturi de genul “misoginule” dar credeti-ma, cele mai multe conflicte apar intre fete. Ele sunt cele care nu se suporta intre ele pe motiv ca: “nesimtita aia si-a dat cu acelasi parfum pe care-l folosesc si eu… sigur face intentionat” sau “fata, ai vazut cum se uita fufa aia la prietenul meu?” si cate si mai cate astfel de reactii lipsite de orice ratiune si baza logica.

Cum in cercul meu de prieteni sunt si foarte multe fete, n-am cum sa nu particip, vrand-nevrand, la astfel de discutii. Nu stiu unde am vrut sa ajung cu toata palavrageala asta… dar sunt curios daca ma insel sau chiar se intampla asa in orice cerc de prieteni. Mi-am ales eu prietenii gresit sau lucruri d-astea chiar se intampla si la voi?

9 comments

  1. De ce am senzatia ce fetelor le sar capsele mai repede?


  2. sunt o persoana sociabila dar nu pot sa zic ca am prieteni. o singura persoana o consider prietena mea. in rest sunt colegi, cunostinte, persoane cu care am relatii bune dar nu mi`as expune sufletul si problemele in fatza lor.
    cu prieteniile intre femei m`am convins in cateva randuri, e greu pentru ca exista invidie. eu nu sunt o persoana invidioasa sau complexata si mi`e greu sa inteleg aceste sentimente, le`am vazut in multe fete si asa gen de prietene chiar nu`mi trebuie.
    nu as putea nici sa am un cerc de prieteni sau o gasca pentru ca mi se pare prea greu sa gestionezi asemenea relatii in grup si tot timpul ar trebui sa am grija ce zic sau ce glume seci fac pentru a nu ofensa pe altii.


  3. Eu sunt jumate fata, jumate baiat, deci nu se pune.
    Totusi, voiam sa te`ntreb ce zodie esti ? :))


  4. Subscriu si eu la ce-a zis Maddy. E adevarat ca noi femeile suntem mai rele ……. si cu prieteniile e foarte adevarat….am patit-o de mai multe ori si acum sunt muuuult mai rezervata….


  5. astfel de fete sunt complexate, incete la minte, frustrate… o femeie adevarat accepta ca a pierdut ceva sau incearca sa isi canalizeze frustrarile spre a castiga altceva mai bun…


    • Clo, daca astea-s fete frustrate… stai sa vezi ce urmeaza in partea a II-a. Ce este mai grav este ca am senzatia ca am dreptate :))

      E aproape gata textul… o sa-l public cand ajung acasa cred…


  6. Ce ti-am zis eu, fetele sufera de mania persecutiei.
    Dar si eu ma aflu de multe ori in situatia ta. Uneori se intampla, uneori nu.


  7. […] ca tot incepusem sa vorbesc in prima parte despre relatii de prietenie, amicitie, iubire etc, mai este o chestie care am observat ca se […]



Leave a Reply

