h1

Intrebarea de vineri seara

12/03/2010

Daca mai exista cineva care credea ca sunt intreg la creierii capului… acum o sa vina dovada clara ca se insela.

Dupa ce ca maine lucrez… ceea ce cu greu pot sa accept, in momentul asta ma seaca o problema de logica. Este o intrebare simpla… si banuiesc ca raspunsul este la fel de simplu.

“Ce este odata intr-un minut, de doua ori intr-un moment si niciodata intr-o o suta de ani ?”

Daca acum citesti aceste randuri si te gandesti sa dai cautare pe google… te rog sa dai close la browser si s-o stergi de la mine de pe blog. In schimb, daca stii raspunsul… cu cea mai mare ardoare astept commentul.

Weekend placut !

PS: de fapt, eu stiu raspunsul… dar vreau sa va vad pe voi.

5 comments

  1. o fi ceva, da’ io mi-s prea prost pentru subtilitaturi d’astea…


  2. litera ‘m’


    • Rox, ai ban permanent pe acest blog. Tu poti sa continui sa vizitezi somerio.wordpress.com :))

      Google nu te face mai despteapta decat noi, sa stii😀


      • hahaha..ca io am timp sa gogalesc…daca nu te-as cunoaste, poate as pierde timpul cu filosofii🙂 dar cum stiu ce am la usa…


  3. io stiu ca nu am prea mai vb in ultima vreme, da’ ce e cu noul blog?…ai las’…te sun eu maine….



Leave a Reply

