h1

Teoria Batului de Chibrit…

09/03/2010

In stilul lui Horia Ivanovici (pe care apropo, eu nu-l suport deloc… da’ deloc):

“In cele ce urmeaza am sa va arat motivele pentru care Mircea Badea si Oreste au fost nevoiti sa bage in faliment fabrica de chibrituri de la Gherla. Este o stire in premiera si in exclusivitate pe aceasta minunatie de blog… care este.  Voi aduce suficiente argumente incat sa daram mitul pe care cei doi l-au construit… si care spune ca de fapt, fabrica a fost inchisa din cauza unor probleme <la nivel inalt> adica politice… ce s-o mai lungim. Asadar, ramaneti aproape si dati click pe linkul de mai jos.”

Cum sa coste frate 1 LEU, o ditamai duzina de chibrituri? Mie mi se pare o suma infima. Mi se pare ca numai cartonul, lemnul si pucioasa valoreaza mai mult de un leu. Chiar nu se pune si costul de prelucrare si alte alea? 1 leu? Va jur, m-am dus la magazin, mi-a zis vanzatoarea: “1 leu” si am ramas interzis. Zic: “1 leu?”. Da domnule, 1 leu.” Scot portofelul, scot o bancnota de 1 leu, ma uit la ea, ma uit la duzina… din nou la vanzatoare si zic: “doamna, leul e valuta forte? Daca va dau 3 lei imi dati si doua pachete de prezervative?”. Ea zambeste… iar eu nedumerit… cu duzina in mana ma intorc si-i spun: “doamna, sigur nu-s expirate, nu?”

Cate bete sunt intr-un chibrit? Sa zicem 50 desi stiu sigur ca bat spre 100. Sunt 10 chibrituri a cate 50 de bete. Adica 500 bete de chibrit. Pai in cat timp aprind eu aragazul de 500 de ori ?!?! Clar, ma mai vede vanzatoare la chibrituri peste 2-3 ani… si va mai jur o data… tot cu 1 leu o sa ma duc :))

Clar, am luat-o razna… se apropie miezul noptii si eu elaborez teorii despre betele de chibrit…

Somn usor si s-auzim de bine !

PS: de fapt, pana am terminat eu de scris… a trecut de mult miezul noptii :))

2 comments

  1. Sa fie oare casa noua de vina?! Tot stau si ma intreb !


    • Pot sa-ti dau eu raspunsul?
      NU !



Leave a Reply

