h1

Cadouri de casa noua…

08/03/2010

Gata, m-am stabilit. Inca mi-e greu sa ma acomodez. Ma simt de parca mi-as fi schimbat job-ul sau domiciliul :))

De ce-a durat atat? Nu stiu altii cum sunt dar eu cand sunt in weekend nu am chef de niciuna dintre actiunile pe care le intreprind cu MARE placere in timpul saptamanii. Adica, daca saptamana trecuta am scris vreo 10 posturi, in weekend nici macar o vizita n-am facut. Sper ca sefu’ sa nu citeasca postul asta. Si daca totusi il citeste, “sefu’, demisia mea este in primul sertar de sus… pune-i si tu data si du-o la HR” :))

Si acum sa raspundem la intrebari.

1. De ce am renuntat la “somerio” ?

Simplu. Suna a copil tembel care si-a gasit un nick uitandu-se (acum multi ani) la Atomic TV. Un oarecare solist, care facuse parte din trupa Stigma, si care acum activeaza (nici macar nu stiu daca mai activeaza) sub pseudonimul de Emanuel, scosese un album (cu Marius Moga, evident) care se numea “somerio”. N-am ascultat in viata mea albumul, nu stiu daca inseamna ceva. Daca nu ma insel exista si o melodie care se numeste asa… Pur si simplu mi-a placut cum suna. Si acum cred c-am lamurit FOARTE multa lume… ca mi s-a pus intrebarea asta de zeci de ori.

2. De ce “EstNordEst”?

Zilele trecute ma uitam pe un site de prognoza meteo (www.wunderground.com). Acum va arat si prognoza pe urmatoarele 2 zile… daca tot veni vorba:

Wind ENE 39 km/h“. Pentru cateva secunde am ramas blocat… … nu de alta, dar asta e chiar numele meu de familie. Si mi-am zis… asta e… EstNordEst.

Bun. Deci astept pareri, sugestii, injuraturi si cadouri de casa noua.

Sa-mi fie de bine ! :))

PS: urmeaza poza de profil, logo-ul si finisarea headerului… dar toate acestea, in episodul urmator…

7 comments

  1. Să fii sănătos în casa cea nouă! N-am înţeles: dacă nu somerio, atunci cum?


    • Vio, inteleg ca n-ai inteles🙂

      EstNordEst, prescurtat… adica ENE… este fix numele meu de familie.

      Pentru prieteni… doar Ionut. Pentru toata lumea… EstNordEst🙂


  2. Mie chiar imi place numelere de Somerio si tot asha te-am lasat in lista mea … vrei sa las doar East Nord Est?!


  3. Atunci te rog sa schimbi si tu la tine ca nu mai sunt pe wordpress , ma gasesti pe http://dianne.ro nu cum ma ai tu in blogroll :p
    Imi place noua ta casa!


    • gata, gata… am inteles, sa traiti !


      • Multumesc!😛


  4. Aha, acum am înţeles, EstNordEst. Da’ îmi este mai greu să scriu atât, obosesc… Puteai să-ţi alegi şi tu SudSudEst. Are o literă mai puţin… Gata, am glumit destul, mă întorc la muncă.



Leave a Reply

