h1

Ma mut…

05/03/2010

Stiti bancul cu bula si cu farmacia? Nu ?

Ideea postului astuia nu era sa va spun bancuri dar acum, daca tot am pus titlul asta, sa va spun si bancul. Pe scurt. Bula facea super galagie in apartament. Vecinul de jos, exasperat, se duce la el la usa: “Vecine, ce faci frate in casa, ca mi se trezesc copiii, eu nu pot sa dorm, nevasta-mea la fel”. Bula raspunde: “ma MUT”. Ok, o zi asa, doua, trei. In fiecare seara aceeasi problema. Acelasi vecin, acelasi Bula, acelasi raspuns: “ma MUT”. Intr-o zi, Bula al nostru iesea din bloc si se intersecteaza cu vecinul de jos. Vecinu’: “Bula, unde pleci ma?”. Bula: “La MARMACIE”.

Ok, e vechi bancul, e rasuflat poate… dar pur si simplu mi-am adus aminte de el. Eu voiam sa spun altceva de fapt. MUT BLOGUL. Si nu va ganditi la prostii… chiar il mut. Sa nu faceti misto de mine, il mut tot pe “domeniu public” si evident, gratuit… si din nou, sa nu faceti misto de mine… dar tot pe wordpress. Motivul este simplu… dar il veti afla dupa mutare.

2 comments

  1. Hey hey.. Bine te-am gasit in noua casutaa :))


    • Hello dear. Bine ai venit pe la mine🙂



Leave a Reply

