h1

Shutter Island

04/03/2010

S-ar putea ca incet, incet sa devin concurentul celor de la cinemagia.ro, insa de data asta chiar nu ma pot abtine. Am vazut Shutter Island si trebuie sa-mi fac publica parerea ca este un film GENIAL. Se pare ca Martin Scorsese a facut un obicei din a colabora cu Leonardo di Caprio si de fiecare data au iesit filme foarte bune (The Departed, The Aviator).

N-o sa povestesc foarte multe despre Shutter Island pentru ca s-ar duce tot farmecul… insa va marturisesc ca in momentul in care am iesit din sala de cinema, m-am simtit ca o ciudatenie. Nu m-am simtit in viata mea mai nesigur pe mine decat in cele 10-15 minute de dupa film. Asta inseamna ca filmul a fost foarte bine facut. Ce si-ar putea propune un film inclus la categoria “drama, mister, thriller” ?

Acum sa nu credeti ca sunt vreun retardat a carui viata s-a schimbat dupa ce a vazut un film. 80% din film urmaresti un personaj, iti faci o parere despre actiune, despre cine-i “ala bun” si despre cine-i “ala rau”… iar in diferenta aia de 20%, se intampla lucruri care te pun pe ganduri… si care te fac la un moment dat sa ai dubii si cu privire la sucul din care ai baut pana in momentul respectiv.

Mie mi-a placut. Mi-a placut atat de tare incat abia astept sa apara si pe dvd, sa-l mai vad o data…

2 comments

  1. sa stii ca o sa-ti urmaresc blogul… imi place ca te duci la filme😀 si mai dai cate o idee/parere
    😉 thanks


  2. […] EstNordEst Just another WordPress.com weblog « Ma propun erou national The sixth sense… March 27, 2010 Intr-un fel mi-e ciuda ca m-am trezit si eu dupa aproape 11 ani sa vorbesc despre un film pe care, probabil, l-a vazut toata lumea. Este vorba despre The Sixth Sense cum probabil v-ati dat seama. Bestial este tot ce pot spune. Daca despre Bruce Willis n-are rost sa mai spun ceva… pustiul din rolul secundar, Haley Joel Osment a facut un rol atat de bun incat mi s-a parut ca l-a eclipsat pe marele Willis. Mi-a adus aminte de copilul Christian Bale in Empire of the Sun (alt film excelent). Nu vreau sa va dau mai multe detalii… pentru ca e posibil sa fie p-aici oameni care nu l-au vazut si carora sa le fi starnit curiozitatea. Un singur indiciu am: din punctul meu de vedere, filmul intra in aceeasi categorie cu The Others si cu Shutter Island. […]



Leave a Reply

