h1

ProstSport

04/03/2010

Haideti sa vi-i arat si p-astia de la ProSport. Pana acum credeam ca doar cei de la GSP sunt lemn esenta tare in exprimare… dar se pare ca m-am inselat. Va arat un fragment dintr-un articol de pe prosport.ro. Si nu, nu este niciun trucaj ordinar… si nici vorba de pixelul albastru. Pur si simplu este o virgula cazuta pe dos🙂

Sunt lucruri pe care n-o sa le inteleg niciodata. Din moment ce tu te numesti jurnalist sau redactor sau oricum altcumva, nu verifici un text inainte sa-l publici? Nu m-ar deranja daca as intra pe un blog si as vedea astfel de erori. Ele sunt normale la nivelul bloggerilor fara trafic… asa cum sunt si eu. Dar sa scrii articole pentru un site ca prosport.ro sau gsp.ro, care au zeci de mii de vizitatori zilnic, este inacceptabil.

Le multumesc celor de la prosport ca au avut si bunavointa de a marca cu galben fraza cu pricina… si e simplu sa ne dam seama unde e virgula pusa da-mpulea…

PS: Evident ca la 10 minute am intrat pe articol si l-am gasit corectat… dar degetelele mele au fost suficient de agere incat sa-mi pastrez un print screen…

2 comments

  1. Ai putea sa ma ajuti cu ceva..?
    Am vazut ca la unele articole de ale tale ca sa le vezi in intregime ai o optiune”click ca sa vezi tot articolul’..sau ceva de genu..
    Ai putea sa-mi spui si mie cum pot sa fac asa..?
    Daca vrei..:)


    • Ai doua variante.
      – In fereastra in care editezi sau redactezi o postare, pe prima bara de comenzi de deasupra ferestrei in care scrii (cea cu B, I etc), in dreapta comenzilor de adaugare si stergere link, gasesti un alt buton (al patrulea din dreapta, mai exact). Daca te pozitionezi cu mouse-ul pe el, o sa-ti apara “introdu mai multe etichete (Alt+Shift+T)” – o explicatie pe care n-o inteleg… dar sigur asta e comanda.

      – sau pur si simplu apesi Alt+Shift+T dupa ce ai pus cursorul in pozitia in care vrei sa apara “citeste mai departe”.



Leave a Reply

