h1

Tag-uri Funny (Tovarasi, viata e frumoasa) :))

03/03/2010

Planuiesc de mult timp sa va arat ce specimene de oameni au mai ajuns pe blogul asta in ultima perioada. Mai exact, de la acest post si pana in zilele noastre🙂

De data asta avem ceva mai multe categorii si m-am gandit sa incep cu copilul tembel (pitziponcul de hi5). Este genul de copil care si-a setat hi5.com ca home page si toata viata lui se invarte in jurul acelui site. Astfel, ajung sa caute pe goagal chestii de genul:

1.  “poze fashion pentru hi5ul nou“, “hi5 pantaloni cu tur de fete“, “hi5 cu haine de vara“, “hi5 declarati de dragoste“, “hi5 balerini“. Pentru toti acestia am un singur mesaj: “gasiti-va ceva de facut, urgent, ca in ritmul asta ajungeti muncitori pe santier. Cand si-o lua taticu’ mana de pe voi o sa fiti pleava societatii”. Sau poate HI5-ul a ajuns un site de moda si eu nu stiu ?!?!

Aici avem o a doua categorie: “pitziponcul la moda”. Care e mereu frezat si imbracat bine. “Bine” asta este relativ. Dar el asa are senzatia…

2. “Camase la moda” – camasa este un substantiv comun… iar pluralul este “camasi”. Crezi ca trebuie sa pun si diacritice? Sau lasa-ma sa ghicesc… esti Elena Basescu. De fapt nu, daca erai EBA ai fi spus “camasuri”.

A treia categorie: “cetateanul turmentat” pentru ca mi-e greu sa cred ca era un om treaz sau intreg la creierii capului🙂

3. “Sunt cetateanul tarii mele in societate” – sa mori tu ?!? Totusi sper ca tu nu stii bine romaneste… pentru ca nu esti roman. Altfel, societatea noastra nu este mandra deloc sa te aiba in ea.

4. “Mihai Patrascu blog“. Poate chiar exista, n-am avut curiozitatea sa caut… dar e foarte tare, asta poarta numele lu’ Mihai Viteazu’😀

5. “Filme cu actori multi“. Asta mi s-a parut de-a dreptul genial. Un sfat – am vazut filme foarte bune in care nu jucau mai mult de 10 actori (cu tot cu cameramani :))). Acum nu-mi vin in minte decat doua: Phone Booth si The Others.

6. “Am depresie sa ma mut la tara”. Am senzatia ca locul de care apartii de fapt te cheama acasa. Nu-i un lucru rau sa te muti la tara… dar nu inteleg ce te asteptai sa gasesti pe net ?!?! Voiai ca cineva din oras sa te implore: “nu plecaaaa, nu plecaaa !” ?

7. “As vrea sa fiu ca adam si eva in rai”. Banuiesc ca tu esti o singura persoana, nu? Sau ai personalitate multipla? Tu sa fii ca Adam si Eva? Atunci ce sa zic… dezbracarea si baga mere-n tine. Nu stiu daca esti acelasi care a cautat “peripetiile lui adam si eva” dar eu sunt pentru pastrarea religiilor in scoli. Macar asa, pentru cultura generala.

8. “Am poza prea mare pentru messenger”. De fapt, parerea mea este ca tu ai monitorul prea mic. Un sfat… ia-ti alt monitor, nu poza e de vina !

9. “Gay clisma”. Haaaa, bulangiule, te-ai dat de gol ! :))

Aici avem o a patra categorie de animale. Cele care se excita cand citesc sau rostesc (sau scriu) cuvantul “pizda”. Pe langa faptul ca acest cuvant poate avea intelesuri multiple, oamenii astia sunt complet retardati… clar.

10. “Pizduta lui simona“, “pizdute rase” (obsedatule, recunoaste ca tu ai mai fost p-aici), “bizda” – asta este de-a dreptu’ demential. Cred ca omului i-a fost rusine de el insusi sa caute cu P :))

11. Tineti-va bine ca urmeaza una tare: “Poetul Beethoven”. Fara comentarii… nu stiu ce sa zic🙂

12. “Praf de stele droguri”. Asta pare amuzant… desi cred ca ar putea la categoria… “praf, frate”.

Totusi, nu inteleg cum de oamenii astia au ajuns la mine pe blog… sunt dezamagit de mine😀

2 comments

  1. Eu zic să nu îi sperii. Altfel, de cine mai râdem? Şi cum am mai putea ştii unde se ascund proştii?


  2. Cum era ala cu “Femei frumoase rase la pizduta” =))
    Doamne cat am putut sa rad atunci…



Leave a Reply

