h1

Martisoare – fara numar, fara numar, pentru toate printesele !!!

01/03/2010

Ma simt complet lipsit de inspiratie si am probleme vadite in a ma exprima. Nu stiu de la ce mi se trage dar postul asta, desi unul scurt, mi-a ocupat juma’ de zi.

Poate se trage de la 1 martie si de la martisoare. Sau poate mi se trage de la starea de euforie pe care o au majoritatea fetelor din jurul meu. Oricat de “masculi feroce” ne-am da noi, este clar ca ele ne vor intoarce pe ce parte vor… pentru ca de fapt suntem niste mielusei. Hai, recunoaste, barbatule care citesti acest post, ca ai oferit cel putin 1 martisor astazi, din suflet. Ca pentru cel putin o persoana (in principiu ele sunt mai multe, dar sunt eu permisiv astazi), ati cumparat un martisor special. Si cand am zis ca sunt mai multe persoane n-am vrut sa par fustangiu insa o includeam si pe mama, bunica, cumnata sau sora.

Pana la urma, baieti, este o perioada frumoasa a anului. Avem si noi pretext sa ne dovedim sensibilitatea si dragostea. Poate ca unele dintre ele nu merita pe deplin toate lucrurile astea… dar pentru faptul ca s-au nascut fete… sa le respectam (macar saptamana asta) :))

La multi ani fetelor si o primavara insorita !

2 comments

  1. Nu cred ca ai nevoie de pretexte ca sa iti arati dragostea fata de cineva…plus ca martisorul mi se pare un pretext lame! In fine…😀
    sanatate…


    • Nu m-am referit la ACEA persoana si la modalitatile de a-i arata EI ce simtim. Ma refeream in general, la relatia (razboiul) dintre sexe…

      Ma rog… prea complicat🙂



Leave a Reply

