h1

Sa recapitulam

25/02/2010

Update: Scuze, am uitat sa spun postul de televiziune unde gasiti “gaz pe folk”… este vorba despre TVR2. Probabil ca multi dintre voi au uitat de existenta acestui post… dar credeti-ma, e ok.

—————————————————-

Am lipsit mai bine de-o saptamana (cu exceptia melodiei de luni) care nu prea se pune. Ma rog… pun pariu ca n-a observat nimeni🙂

Sunt dupa 5 zile de concediu. Desi am avut o groaza de chestii de rezolvat… macar m-am trezit zilnic dupa 9 si m-am odihnit suficient incat acum, cand a trebuit sa revin la birou… sa-mi blestem toti zeii…

Sa recapitulam putin ce s-a intamplat in ultima saptamana:

1. Ii pasa cuiva ca Irinel se desparte de HorMonica ? Cat am butonat TV-ul zilele astea… mi-au impuiat capul astia ca vai, vaiii, vaiiiii, divorteaza cuplul minune din cauza sms-urilor facute publice de soferul aleia. Ii pasa cuiva? Mie nu. De fapt, sa fiu sincer… eu ma mir ca relatia asta a durat atat de mult :))

2. Am (re)descoperit o emisiune foarte tare pe care o recomand tuturor iubitorilor de folk. Emisiunea se numeste Gaz pe Folk. Eu am prins reluarea, miercuri de la ora 10 dimineata… dar nu stiu sa va spun cand este difuzata “premiera”.  Oricum, in comparatie cu alte emisiuni care au audienta inzecita, Gaz pe Folk este o emisiune foarte misto.

3. Voi ati inteles ce legatura are Botezatu cu problema de la punctul 1 ?

4. Cica apare bancnota de zero lei si va arata cam asa:

5. Ii pasa cuiva ca a inceput RoBlogFest-ul? :))

6. Daca diseara tin cu Liverpool, ma numesc tradator de tara ? Cred c-ar fi primul meci care se joaca pe Ghencea si tin cu oaspetii :))

7. Daca Urziceni castiga (ceea ce este foarte putin probabil) nu inseamna c-o sa fiu trist… ba din contra. Doar ca nu vreau sa-mi fac iluzii… si mai bine ma mint ca sunt fanul lui Liverpool. “You’ll never walk alone!”🙂

8. Bine v-am regasit si s-auzim de bine !

3 comments

  1. welcome back😉


  2. 1. Nu.
    2. Pe ce post?
    3. Da, probabil ca Moni se desparte de Iri pt ca Iri isi ia chiloti de la Botezatu si nu-i plac lui Moni.
    4. Foarte tare.
    5. HARRRRSH!!! Asta a fost p**a mea, rupandu-se din cauza ca incepe Roblogfest.
    6. Ma, nu cred.
    7. Habar n-am ce sa zic.
    8. Bine ai revenit.


    • Ai dreptate… am uitat sa scriu postul TV. Am facut un update.

      TVR2



Leave a Reply

