h1

Din ciclu': "am gasit-o pe Elodia"

25/02/2010

Cei de la GSP cred ca au descoperit gaura de la covrig si pentru ca sunt baieti buni s-au gandit sa ne arate si noua. Astfel, la ei pe site, apare aceasta “stire”:Mie mi se pare de-a dreptul ridicol ca pe un site de stiri sportive, asa cum se pretinde “Gazeta Sporturilor” a fi, sa apara un asemenea articol ingrozitor. Plus ca n-are nicio noima. N-are subiect, n-are predicat. Cred c-au vrut sa faca un soi de “caterinca” de starea in care se afla strazile Bucurestiului dupa topirea zapezii… dar nu le-a iesit. Ba mai mult, cei care au picat de prosti… sunt tot ei.

3 comments

  1. deep shit ar zice borcea. sau deep jeep. nu era nici un aut de batut la ora aia


  2. Poate nu aveau suficiente stiri sportive si au zis sa umple locul loc cu o stire … mai banala!


  3. Bai fratilor, in urma cu aproximativ sase ani Elodia mi-a fost avocat intr-un proces. S-a comportat ca o doamna. Am castigat procesul, am dat banii cu intarziere, si altele. Nu era nici foarte frumoasa, nici pe departe inalta, ci doar fina si amabila. Vorbesc serios. Mai am si acum fostul numar al ei de mobil. Mi-e greata ca din cauza unei cioce, cioca, glume proaste de genul acesta femeia a ajuns un fel de reper umoristic. Si a unor milioane de euro disparute ca si ea.



Leave a Reply

