h1

Melodia de luni

22/02/2010

10 comments

  1. E cam trista pentru un inceput de saptamana asa de frumos..;))


    • Orice inceput de saptamana este trist…

      Cineva spunea ceva foarte inteligent: “nu exista povesti cu happy end… exista doar povesti neterminate”.

      Deci… te rog sa fii de acord cu mine… totul se termina trist… de ce sa negam tristetea ?🙂


  2. Ah.ce iubeam melodia:x
    Somerio… am o rugaminte la tine..
    La Blog roll ma ai trecuta “Annie”Ai puta sa ma shcimbi si sa ma treci “Adina”?
    Mersi anticipat:)


    • s-a facut🙂


  3. *schimbi
    srry :”> dimineata


  4. Eu am inceput sa cred ca exista un Dumnezeu care isi bate joc de mine la modul grav.
    De ce toate melodiile pe care le aud de 2 saptamani incoace sunt TOATE pe aceeasi tema? Nu ca m-ar enerva tema asta…dar mie mi se pare ca melodiile astea parca sunt niste aluzii d-alea malefice la starea mea.

    Oricum, buna melodie.


    • Gabi… nu stiu de ce dar in ultima perioada am tot repetat asta… tristetea face parte din viata noastra… si nu trebuie s-o negam. Bine, ar fi perfect s-o putem evita… 🙂

      Lasa ca trece…

      Si da, daca e un Dumnezeu p-acolo pe undeva… cred ca se distreaza de minune🙂


  5. Apropo, mi-am adus aminte…ca tot ai pus melodia astia…
    Am o propunere pentru tine, in cazul in care vrei sa mai faci inca o data chestia cu “melodia de luni”, sau melodia din orice zi.
    Nu stiu cat de mult iti plac baietii de la Rammstein. Dupa mine, dincolo de prejudecatile “Sunt niste rockeri bolnavi la cap” (adevarul ca si eu sunt rocker, si nu o vad sub nicio forma ca pe ceva rau), daca asculti melodiile lor si gasesti mesajul, o sa gasesti farmecul in muzica lor. Au si melodii agresive si melodii foarte usoare.
    Insa propunerea mea e urmatoarea :
    http://www.youtube.com/watch?v=pSL62BUyY0U (Ohne dich, sau Without You in traducere. Are clipul si traducere. Eu fac germana in scoala, deci cam stiu ce e prin melodii😀 )


    • Da, melodia de luni o sa apara in fiecare luni🙂

      O sa evaluez sansele, o sa ascult mai multe melodii si o sa apara si rammstein p-aici. Nu sunt fan dar nici nu ma deranjeaza🙂 De fapt, nu sunt genul de om care sa fie deranjat de rock. Acum depinde de melodie…

      Totusi, ma declar fan al baladelor Metallica si Nightwish🙂


      • Go go cu Unforgiven, oricare din ele.😀



Leave a Reply

