h1

Momentul care-ti taie rasuflarea…

18/02/2010

Mi s-a adresat de multe ori intrebarea: “Care ar fi evenimentul care te-ar face sa te simti cel mai fericit om din univers?” V-ati gandit vreodata la asta? Eu da. De foarte multe ori.

De fiecare data insa, am ajuns la concluzia ca momentul in care iti iei pentru prima data copilul nou-nascut in brate ar trebui sa fie in varful piramidei. Momentul ala in care iti cuprinde degetul aratator in pumnul lui minuscul… si-ti dai seama ca toata viata ta, din momentul acela se va schimba radical. Nu cred ca poate exista intr-o viata de om un moment mai emotionant. Te gandesti probabil ca-l vei vedea cum creste, cum se formeaza ca om, te gandesti ca tu, parintele esti direct responsabil de ceea ce va ajunge el peste 18-20 ani.

Astept acest moment. De foarte multi ani. Si pe zi ce trece am senzatia ca am din ce in ce mai putine sanse sa mi se intample in viata asta. Dar poate ca-s eu “truliluli”… sau am doar un moment de depresie.

Pentru tine care ar fi evenimentul care te-ar face sa te simti cu adevarat fericit?

Sursa foto: thepurplejournal

6 comments

  1. Subscriu
    Si eu cred la fel,iar pentru femeile devenite mame cred ca e sublim momentul si nu poate fi descris in cuvinte.


  2. Nu stiu cum o sa fiu atunci, dar stiu ca pt o perioada, chiar am simtit ce inseamna sa fii in culmea fericirii, la propriu. Dar mai am destule experiente de viata de trait, deci nu se stie cum va fi fiecare.


  3. Ai intuit bine momentul.🙂


  4. N-am sa uit momentul cand o infirmiera m-a strecurat pana in fata usii unde era baiatul meu si mi l-a adus sa il tin in brate pt 30 sec.

    N-am sa uit niciodata momentul cand se uita la mine, si ma strangea cu toate degetelele lui de un deget de-al meu, spunandu-mi : ”Sunt mic.. ai grija de mine😦 ” Cum sa uiti asa ceva, sau cum sa descrii asa ceva ?


    • Chiar asteptam un comment de la un om care a trecut prin asta. Si asta doar pentru a-mi confirma ca banuielile mele sunt adevarate….

      Florin, ai grija de el… si de ea… si sa fiti fericiti !

      Eu am emotii numai cand ma gandesc…🙂


  5. Daaa, sunt convins de asta! Şi nu-l mai uiţi niciodată. Din acel moment simţi că toţi copiii sunt, într-un fel, ai tăi.



Leave a Reply

