h1

Unde nu-i cap…

17/02/2010

Adina a atins un subiect pe care voiam sa-l dezbat de foarte multa vreme. De fapt, eu voiam sa va spun cat de mult urasc omul beat, in general… si cat de mult ii dispretuiesc pe cei care se imbata in mod repetat desi stiu ca atunci cand sunt beti fac/spun lucruri urate, se cearta, se bat, injura, fura sau chiar ucid… si o sa va dau si exemple.

Adina ne dadea exemplele extreme, de pustioaice care in urma unei betii, au ajuns sa si-o puna cu te miri ce pulifrici care nu stiu cum sa puna un prezervativ… nu din prostie ci pentru ca inca nu le-a aparut primul floc iar de prezervativ nu se pune problema pentru ca in afara celui pe care l-au umplut cu apa in clasa a 4-a n-au mai vazut vreunul in viata lor. Astea sunt genul de fete teribiliste care ajung la 13-14 ani sa faca o intrerupere de sarcina. Ele n-0 iau in serios… dar poate avea urmari deosebit de grave…

Pentru baiat e simplu, mai adauga un nume in caietel, pune o suvita de par si-si baga picioru’. La ea e mai complicat. Pentru ca n-are decat 13-14 ani, nu se va pune niciun moment problema sa pastreze copilul. Intrerupere de sarcina fara instiintarea tutorelui nu se poate face (din cate stiu eu)… drept urmare, pe langa ca sanatatea ii este pusa intr-un pericol imens, si-o mai ia si de la mamica si taicu’. Uite cate probleme de la o simpla betie de copil imbecil si teribilist.

Si ca tot am inceput pe tema asta, va rog sa ma credeti ca ma gandesc cu groaza la momentele cand voi avea un copil si voi fi nevoit sa-l trimit la scoala unde sa-si petreaca timpul alaturi de asemenea specimene. Sa ajunga la 13 ani si sa-si spuna: “cred c-ar trebui sa ma imbat si eu… ca mi-a zis x-ulescu  ca e misto rau”. Si d-aici incepe totul. Daca mai e si fata… cu atat mai nasoala treaba…

Si eu m-am imbatat (de mai multe ori chiar)… nu stiu daca din curiozitate sau pentru c-am auzit ca e misto… pur si simplu mi s-a intamplat. Stiti ceva? Nu-mi doresc sa se mai intample si iau masuri din punctul asta de vedere. Si banuiesc ca stiti de ce… Ti-e rau, vomiti, te doare capul, nu te tii pe picioare, nu poti vorbi si atunci cand spui ceva spui numai prostii/tampenii/aberatii. De ce ai vrea sa te simti asa?  De ce ai vrea sa se repete acel moment? Unde-i distractia, ca n-o inteleg nici picat cu ceara? Nu-i acuz pe cei care beau… ii acuz pe cei care nu stiu cand sa se opreasca. Si sa nu-mi spuneti ca nu simtiti unde-i limita… doar ca cei mai multi alegeti s-o depasiti.

Aveti idee cate familii s-au destramat din cauza alcoolului? Aveti idee cate crime sau violuri s-au comis la betie? Nici eu… dar banuiesc ca majoritatea…

Am putea discuta la nesfarsit pe marginea acestui subiect dar nu vreau sa fac un post interminabil… asa ca ma opresc aici.

Tu te-ai imbatat vreodata? Ti-a placut? Iti doresti sa repeti experienta? De ce?

7 comments

  1. Antujarul strica multe..poate strica si o educatie foarte buna…
    Oricum..depinde si de copil..adica eu pana acum puteaaam de mult sa ma imbat la petreceri..:))si dupa o petrecere..am aflat ce intentii aveau unii (imaturi , LOGIC)de acolo cu care o nimereau.:)Din pacate pt ei nu au nimerit pe nici una..


  2. foarte bun articol…………


  3. Si eu sunt impotriva alcoolului in exces, impotriva betiei, dar aia din motive cum ar fi “hai sa ne imbatam ca-i misto”. Recent, am inceput si eu sa mai beau din cand in cand (ma limitez la bere), ca ma mai duc cu colegi si na, adevaru e ca mi se face si mie pofta. Acum nu stiu, dar ori sunt eu extraordinar de rezistent, ori nu m-am imbatat absolut niciodata. Pot sa beau oricat, pentru ca eu, aparent, desi se invarte totul in jurul meu, cica imi tin echilibrul perfect, merg ca un om normal si vorbesc ca un om normal. Stiu macar ca m-am imbatat (sau undeva p-acolo) intr-un moment de disperare. Pur si simplu nu stiam ce sa fac ca sa uit de chestia prin care treceam.
    Imi place sa cred ca nu-s un idiot teribilist. Nici nu fumez, in primul rand pt ca nu vad rostul si-n al doilea rand ca-s scumpe tigarile.


    • eee, la bere chiar e vorba de pofta. Imagineaza-ti caldura aia de 40 de grad… si o bere rece… intr-o sticla brumata😀 cum sa nu-ti fie pofta ?

      Iar de fumat… nici eu nu fumez. Nici eu nu-i vad rostul si nici nu m-atrage in niciun fel… Am incercat de cateva ori… dar nu mi-a facut cu ochiu’


  4. pregatiti spitalele ptr. multimile de romani care vor avea nevoie de ajutor… Romania este sub ocupatia JEFUITORILOR si TERORISTILOR din POLITIC !!!


  5. <>

    ai uitat partea cu albitul la fata :))


  6. consumul excesiv de alcool are aceleasi motivatii ca si fumatul… de aia ca e fain, o fac toti, esti un prost daca nu o faci, nu esti integrat in gasca, te simti izolat. urmand ca apoi sa devina un obicei/necesitate/dependenta



Leave a Reply

