h1

Tu cum ai fi procedat ?

17/02/2010

Vad ca se tot discuta in ultima vreme despre schimbul de palme dintre “tiganca spurcata” (cum ar fi spus Basescu) si acel politist care saracu’ si-a iesit din minti. Pot sa admit ca nu se intampla in fiecare zi o faza d-asta insa nu inteleg DE CE atatea pareri? Ce s-a-ntamplat a fost simplu. Profesoara era atat de recalcitranta pentru simplu motiv ca era, intr-adevar, o tiganca spurcata. Daca macar o secunda te-ai gandit ca sunt rasist cand ai citit fraza precedenta te rog sa dai close la acest post si sa iesi urgent de pe blogul meu…

Ca “Garcea” n-a procedat nici el cum trebuie si asta pot sa admit. Un om cu capul pe umeri ar fi gasit alte modalitati de a-i aplica spurcatei o corectie… mai ales ca erau si camerele de luat vederi pe el.

Sa va spun cum as fi procedat eu? Simplu, o imobilizam, ii puneam mainile la spate… ii puneam catusele (presupunand ca fiind politist aveam asa ceva asupra mea)… si aveam eu grija sa i le strang suficient de tare incat sa lase si urme. Mult mai eficient si dureros decat o palma…

Tu cum ai fi procedat ?

9 comments

  1. Simplu,[scoteam pulanul, ii ardeam cateva pulane zdravane,] o imobilizam, ii puneam mainile la spate… ii puneam catusele (presupunand ca fiind politist aveam asa ceva asupra mea)… si aveam eu grija sa i le strang suficient de tare incat sa lase si urme. Mult [muuuult] mai eficient si dureros decat o palma…


  2. Tin cu politistu.! Adica.. pana mea dar era sa ii sparga si ochelarii:)) plus ca a facut scandal.Daca eram in america Tiganca nu avea tupeu dea o palma k era cu pistolul la gura..
    Eu? I-as fi dat 2 palme..


    • nu.. nu poti sa ii dai 2 palme nici 3 nici una! nu intelegi? cand un politist ia pe cineva pe strada la palme e mult mai urat decat atunci cand un politist scoate pulanu si arde pe netrebnic. politistu are in spate toate politia romana.. politia romana nu da palme, politia romana da pulane atunci cand nu asculti de ea, fapt ce e perfect acceptabil (din punctul meu de vedere)


    • Adina, eu m-am amuzat teribil cand am vazut faza… iar prima reactie a fost: “mama, ce misto, ce palma i-a dat scarbei… de i-a mutat fata” :))

      Mi-a placut… plus ca omul saracu chiar nu stia cum sa reactioneze.

      Dar eu cred ca uniforma aia ar fi trebui sa-l opreasca cumva de la o astfel de reactie…


  3. Eu nu cred.De ce? e om.. plus ca e si barbat:))si mai era si in fata camerei..altcineva i-ar fi dat si pumni.
    Si apoi dupa ce a primit palma.. a stat 1-2-3 secunde.. si apoi a dat un plans fals..nici nu stie sa se prefaca..
    eu ma intreb cum ajuns ea PROFESOARA de ROMANA .. cu “descremenarea ” asta.:))


  4. trebuia sa puna catuse la femeie si dusa la sectie atat ….


  5. Eu, politist fiind, palmuit de mainile jegoase ale unui cacat cu ochi, denumit metaforic “profesor” procedam foarte simplu: scoteam arma din dotare si i-o bagam intre ochi, intreband-o suav: Cucoana iti ti gura sau faci loc pentru inca 9mm?
    Simplu si clar.


  6. Bai, mie mi s-a parut geniala faza. Aia disperate acolo, ii arde lu ala una peste bot, JAP! Ala acolo, inexpresiv, isi pune ochelarii iar la ochi…o priveste p-aia intens in timp ce aia zbiara la el…la care loveste si el, asa din senin, JAP! iara.
    Eee, partea misto e cand plange aia. Ai observat ca sta vreo 2-3 secunde, de parca ar zice “What the fuck? Chiar mi-a dat o palma?”, dupa care incepe sa planga. A facut o faza de genul copiilor mici, care cad, la 5 secunde dup-aia isi dau seama ca se uita parintii la ei si atunci incep sa planga. Asa si asta, i-a dat ala palma, duduia a ramas intrebandu-se “Ok, ce dracu fac acum? Plang?” si incepe sa planga.
    Superb!


    • Da, s-a vazut de la o posta ca juca teatru ieftin nenorocita de tiganca… :))

      Da frate, cum necum… a pocnit-o calumea :))



Leave a Reply

