h1

Un rus cu imaginatie

12/02/2010

De departe, cea mai tare stire pe care am citit-o astazi este asta:

“Isi pazea gradina de zarzavaturi cu mine antipersonal”

Este vorba despre un cetatean rus care si-a fabricat in propriul garaj niste mine. Cum facem noi picioare de scaun la strungul de lemn asa s-a apucat el sa-si fabrice niste mine… asa, pentru uz intern si personal🙂

Voi va imaginati ce avea omul asta in garaj? Ca banuiesc ca nu le-a facut cu patentul, surubelnita si nicovala… nu?

Nu stiu daca toti stiti cum e la tara. Va spun eu, ca ai mei s-au mutat de curand. De exemplu, daca-ti pui cartofi si te trezesti ca vine gandacul de colorado si-ti distruge recolta… simplu, iei pompa de stropit, o umpli cu diverse solutii, otravuri si asa mai departe si stropesti cartofii. Sa vezi fuga pe gandaci… La fel si cu vinetele, ardeiul si mai stiu eu ce.

Exact asa a procedat si rusul nostru. O fi vazut el ca e atacat de daunatori si ce si-o fi zis: “stai asa, ca va vin eu de hac”. E ceva rau in asta?

Nenorocitii de politisti cica l-au bagat la inchisoare… ca ar fi calcat unu’ pe mina lui. Pai ce cauta fratica acolo? Cine l-a pus sa se plimbe prin gradina de zarzavat a omului ? :))

Mi s-a parut geniala stirea. O gasiti aici in intregime.

3 comments

  1. Lasa-mă să ghicesc, rusu’ avea televiziune prin cablu de la “BOOM” :)))


    • daaa, exact… si melodia lui preferata era “toata lumea, toata lumea sare-acum cu mine” :))


  2. Cred ca e bine sa te pazesti dar parca nici chiar asa! O fi scapat omul mingea in gradina rusului cu zarzavaturi si a intrat sa o ia!!!😛



Leave a Reply

