h1

Up in the air

10/02/2010

Probabil ca acest post se adreseaza in principal fetelor🙂

Un film destul de dragut. Nu senzational dar care n-are cum sa te dezamageasca. Sunt chestii reale de care te lovesti zi de zi… dar nu este banal… asa cum am crezut eu initial. N-o sa spun prea multe despre el pentru ca e mai bine sa-l vedeti. Chiar vi-l recomand.

In alta ordine de idei, eu in general nu ma pricep la barbati… da’ deloc. Uneori ma oripilez de gusturile femeilor in materie de barbati. Marea majoritate mi se par ridicoli si nu inteleg ce poate vedea o fata la un barbat ca Ethan Hawke de exemplu. Mie mi se pare hidos… sincer. Sunt putini actori despre care cred ca intr-adevar arata bine. De departe, cel mai tare mi se pare George Clooney… mi se pare genial. Nu neaparat ca interpretare sau ca talent actoricesc (desi nu e rau)… insa arata impecabil. Are o eleganta iesita din comun… de exemplu, in seria Ocean’s erau scene in care aparea in tricou, murdar, neingrijit. Pana si acolo mi se parea ca este elegant si cu o tinuta impecabila…
Nu stiu daca fetele inteleg ce vreau sa spun… dar sa nu-mi spuneti ca nu vi se pare CEL MAI MISTO barbat de la Hollywood…🙂

6 comments

  1. L-am vazut, e dragut filmul….
    Sincer? NU MI SE PARE CEL MAI MISTO BARBAT DE LA HOLYWOOD.
    Io-s mai pe dos ca restu, asta stiu.
    Gerard Butler e THE GUY pt mine😀
    Si deci…..te inteleg: nu ai cum sa pricepi chestiile astea😉


    • Da, ai dreptate… si gerard butler este bine. Pana sa-l vad in 300 nu stiam de el… dar intr-adevar… e tare🙂
      Bine, am ramas dator… Keanu Reeves, Jhonny Depp, Brad Pitt, Orlando Bloom… ar mai fi exemple de actori drespre care recunosc, arata bine🙂

      PS: frate, ce greu e pentru un baiat sa recunoasca ca altii arata mai bine ca el :))


  2. Io-s de moda veche, imi place Monica Belucci.🙂


  3. Eh, fetele n-au gusturi in materie de barbati. =))


  4. Ma, nu sunt fata…dar pot sa confirm ceva.
    Gerard Butler e un adevarat fenomen daca vorbim de efectul care il are asupra fetelor. Asta ti-o zic din ce vad la mine in clasa unde absolut TOATE se topesc dupa el.
    Ca are talent si ca e un actor de-a dreptul genial, asta isi da seama oricine se uita la un film cu el. E din aceeasi clasa cu actori (vorba ta) de genul Keanu Reeves si Johnny Depp. Dupa mine, astia 3 sunt actorii pe care i-as urmari in orice film cu mare atentie.


  5. George Clooney? E za best :)) De cand eram mica salivez dupa el :)) Iar Gerard… N-am ochi pt el, seamana prea mult cu frate-mio si n-as putea :)))



Leave a Reply

