h1

Eu si moda, muta si racheta ! (partea a doua)

09/02/2010

V-am mai spus si cu alta ocazie, nu ma consider un cunoscator intr-ale modei. Ba din contra. Am insa un MARE avantaj, sunt barbat. Daca eram fata cred ca eram rasul curcilor pe strada. Asa, la baieti nu e foarte complicat, mai ales cand trebuie sa te imbraci elegant… ai o singura solutie. Pantofi, pantaloni, camasa, sacou, cravata… se stie. Culorile chiar sunt aceleasi care se purtau acum 60 de ani iar “croiala” este fix aceeasi.

Acum… sa va zic care-i treaba de fapt. Pe mine ma mai apuca din cand in cand sa ma imbrac business. La birou nu mai e obligatoriu (ca pe vremuri) dar eu am ramas cu sechele… si cum spuneam, o data, de doua ori pe saptamana, m-apuca sa-mi iau sacoul pe mine. Un amanunt foarte important, media de varsta in compania in care prestez nu cred ca depaseste 30 – 32 de ani… deci sunt oameni la care am pretentii… din toate punctele de vedere. Ei bine, nu exista o zi de la “bunul Dumnezeu” cum ar zice bunica, in care sa nu-mi zica unu’ “iar ai venit ma cu pantofi de manelist?”. Accept orice gluma pe seama mea mai putin comparatiile cu manelistii si cu poponarii. Asadar, va dati seama in ce hal ma enerveaza cand imi spune asta asa ceva.

Deci, nu e nevoie sa fii mare cunoscator intr-ale modei sa stii ca la costum si pantofi negrii, ciorapii albi sunt penibili. Nu trebuie sa fii Botezatu sa stii ca la costum nu poti purta pantofi cu talpa foarte inalta sau pantofi sport cu arici. Astfel, daca un manelist apare incaltat cu asa ceva, nu e problema mea frate. Sa fie sanatos… nu inseamna ca pantofii aia sunt de manelist.

Ma opresc aici ca nu vreau sa jignesc pe careva😀

One comment

  1. Punctezi bine tu , dar iti aduc aminte ca faci la fel in ceea ce priveste marca BMW🙂 . De ce spui ca e marca de manelist ?
    Te citez: “Astfel, daca un manelist apare incaltat cu asa ceva, nu e problema mea frate. Sa fie sanatos… nu inseamna ca pantofii aia sunt de manelist.” – inlocuim incaltat cu urcat, posesor etc…. si pantofii cu BMW

    Am sarit ca ars cand am vazut post-ul asta :-))



Leave a Reply

