h1

Yees, primul premiu din viata mea :))

08/02/2010

Recunosc ca n-am inteles-o pasta cu premiul sau “porunca” de dat mai departe pe blog… dar daca Gabi m-a nominalizat… ma supun. Normal. Adica… “cititorul nostru, stapanul nostru”🙂

Asadar… iata despre ce este vorba:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la
cinci prieteni bloggeri speciali.

2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si
autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un
link la acest post, care explica ce este cu premiul.

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest
post si sa isi adauge numele la Mr.Linky List, astfel incat sa existe
o evidenta a fiecarui ins premiat.

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Il dau mai departe catre mielu, vio, machiaveliq, oanaclara32, Dianne.

Mult succes !

14 comments

  1. Multumesc,dragule.
    Il primisem si acum ceva vreme inainte sa dau de blogul tau.
    http://diannethenewone.wordpress.com/2010/01/21/and-the-winners-are/


  2. Ohooo! Multzam fain omule! Vreau sa dedic acest premiu fanilor mei/ azorica si grivei:)


    • aha….deci si tie iti lipsesc tiglele de pe casa?😀 Te urmaresc si pe tine, doar nu credeai ca scapi?😀


      • :)))


      • Tu ai senzatia ca pe blogul asta vin oameni normali la cap ? :))

        Glumesc… ai vazut ca am dat-o pe sentimente… si pe povesti de dragoste😀


    • N-ai pentru ce… il meriti ! :))


  3. Uau! Multumesc! Nu ma asteptam la asta!


    • Ei da… dar ce e atat de surprinzator.

      Nu mi-a fost greu sa aleg 5 cititori… pentru ca am 6 toti :))


      • 😀😀😀 nu creeeeed


    • bine, recunosc… am 7 :))


  4. Man, mulţumesc pt. că te-ai gândit la subsemnatul. O să-mi dau toată silinţa. Dar chestia aia cu SS îmi cam dă fiori…


  5. Multam pt link, inca nu stiu daca sa ma inham la hora🙂


    • Asta a fost si reactia mea… si totusi m-am bagat🙂



Leave a Reply

