h1

CeLularul meu…

04/02/2010

Cati dintre voi mai tineti minte ce senzatie ati avut cand ati tinut pentru prima oara in mana un telefon mobil? Mai tineti minte perioada aia, cand au inceput sa apara si pe la noi “celulare” ? Eram de-a dreptu’ fascinat… Tin minte ca-si luase var-miu asa ceva. Dupa aia isi mai luase un prieten un Ericsson care ne-a dat pe spate pe toti. Pe vremea aia daca celularul nu avea antena… erai praf. Eu eram micut p-atunci… dar nu pot sa uit cate talente isi dadeau aia mai mari care aveau telefoane mobile. Cum trageau ei de antena aia si raspundeau la celular… cred ca daca i-as revedea acum, m-as tavali de ras. Cred ca se intampla asta pe undeva prin ’97, ’98… nu mai tin minte exact.

Ce-mi aduc aminte cu exactitate este ca in clasa a 10-a (’99 – 2000) mi-am luat primul meu telefon mobil. Un Ericsson A2628 care arata cam asa. Pentru vremea aia avea niste functii destul de bunicele… eram fascinat… aveam grija de el mai ceva ca de ochii din cap. Au trecut 10-11 ani, il am si acum acasa si daca-i pun baterie bag mana in foc ca bate la cur multe modele noi de la Nokia🙂

De fapt, unde voiam eu sa ajung? La maniile pe care, in zilele noastre, le creaza telefoanele mobile. Ati observat ca posesorul de Nokia este setat pe Nokia si nimeni nu-l poate convinge ca un anumit model de Sony Ericsson se caca pe modelul lor mult iubit? Eu am avut cateva show-uri in adevaratul sens al cuvantului cu astfel de posesori inraiti de Nokia. Nokia a creat in Romania o adevarata isterie si sincer va spun, nu inteleg de ce. Probabil ca multi ma vor contrazice acum dar credeti-ma ca de-a lungul timpului am vazut modele de Samsung, LG, HTC si mai ales Sony Ericsson care concurau cu Nokia la orice ora. Nu frate, romanu’ gramada pe Nokia ca “mi-a zis mie vecinu’ de la parter ca il are de 2 ani si merge perfect”. In primul rand, s-a degradat complet notiunea de telefon mobil. Acum trebuie sa aiba camera cu n-spe mii de megapixeli, cu wi-fi, cu mp3 si “dinte albastru”, cu GPS si touch screen. Cacat… deja nu mai discutam despre telefoane… discutam despre niste device-uri multifunctionale cu care-ti poti verifica adresa de mail, poti citi presa online sau te poti aventura pe stradutele din Bucuresti purtat de GPS…

Dupa acel Ericsson, la vreo 3 ani cred, mi-am luat un Nokia 2600 (din cate-mi aduc aminte cred ca era dintre primele telefoane cu display color si sunete polifonice). Initial mi-a placut… dupa ce am inceput sa-l folosesc si sa-l descopar… mi-am dat seama ca e un jeg. Ericssonul meu din clasa a 10 a se caca pe asta la orice ora… si la functii si la fiabilitate si la baterie si la orice… mai putin la design. Astfel, dupa vreo 2 ani de chin, am renuntat definitiv la mizerie si mi-am luat un Sony Ericsson V630i. M-am indragostit iremediabil de SonyEricsson si am ajuns genul de om pe care l-am descris mai sus cand vorbeam despre “posesorul de Nokia”… doar ca sunt de cealalta parte a baricadei. Impecabil in sunet, meniu simplu, totul la indemana, baterie solida, carcasa solida, rezistenta la lovituri si in plus, foarte frumos ca design…

In momentul de fata am un G700 si un Xperia X1… si nimic din lumea asta nu ma poate convinge ca Nokia are vreun model (din aceleasi clase) care se le intreaca p-astea de la SE.

Bine, tot timpul mi s-a parut o prostie sa ai 2 telefoane… dar asta ramane intre noi :))

Chiar, as vrea sa stiu cati dintre cei care au doua telefoane, au un SE si un Nokia… si are parere la fel de buna despre ambele… Eu cred ca nu exista…🙂

4 comments

  1. iPhone rulzz.🙂


    • da, ai dreptate… am uitat sa amitesc modelele de iphone de la apple🙂


  2. Xperia e misto. Sa stii ca si eu am fost fan Nokia foarte mult timp pentru ca erau chiar bune. Cand am ajuns in UK nu pricepeam de ce is toti setati pe SE. Da’ nu asa, efectiv TOTI numai SE. M-am intors in tara de aproape un an si acum am un jeg de telefon, totusi visez la un Iphone….
    Pr mea cea mai buna are SE de vreo 3 ani si e super multumita, ba mai mult, acum in vara si-a luat un alt model care, chiar daca a fost scapat in oala cu ciorba, merge perfect si acum.
    Mi se pare ca Nokia au un design mai dragut decat SE, se poate totusi sa ma insel, nu-s eu experta.


    • Am avut si nokia… si efectiv m-a scarbit… nu-mi place de nicio culoare. Si ca tot ziceai de design… mie imi place SE la nebunie…
      SE au fost cei care au scos telefoane cu display din ce in ce mai mare… dupa aia toti le-au copiat modelele. Nu mai vorbesc de camerele foto de la Sony (Cyber shot) cine poate face camere foto mai reusite decat sony sau cine poate face lentile mai ok decat carl zeiss ?
      Ma rog… sunt multe detalii.



Leave a Reply

