h1

Cascadorii rasului

02/02/2010

Nu-mi vine sa cred cata lume a pus botul la articolul asta. Ok, inteleg… articolul este amuzant iar numele site-ului unde a fost postat iti inspira destul de multa incredere. Nu? Cum suna “times.ro” ? E din categoria “Fondul National de Investitii”… de ai impresia ca e  ceva foarte serios si adevarat… frectie !

Times.ro este un saitulet (ca sa nu-i spun blog) in care scriu niste pustani pusi pe caterinca… asa ca nu mai puneti botu’ la toate tampeniile de pe net. Repet… eu am gustat gluma… este una buna si chiar m-a bufnit rasu’. Dar cand am ajuns la commenturi si am vazut ca lumea deja o ia de buna… nu e tocmai sanatos🙂

3 comments

  1. Bai, mie sincer, imi pare rau ca nu-i adevarata faza. Iti dai seama ca eram de rasu lumii?
    Deci daca as fi vazut asa ceva la TV cred ca as fi facut patratele la abdomen de ras


  2. cei de la times nu sunt chiar niste pustani…


    • da, ma rog… poate nu sunt toti pustani. Eu n-am zis ca nu-mi plac… dar doar daca ii percepem ca atare. Si Academia Catavencu imi place… dar doar de caterinca…



Leave a Reply

