h1

Jurnalul unui manelocalar – ep.1

01/02/2010

31 ianuarie 2010

Pentru inceput, sa facem cunostinta. Eu sunt Ciprian (prietenii i-mi spune Cipri sau Chelu). Asta este jurnalu meu care o sa scriu in el macar o data pe saptamana. Asta daca am ce sa scriu. Nu stiu coaie, vreau asa, ca dupa ani sami deschid jurnal-ul si sa cetesc cum am evoluat. Sa vad asa cum am plecat de jos si am ajuns sus… care ma cunoaste o tara intreaga. Stau in bucuresti, in cartieru rahova care este cel mai cartier de valoare din orasul asta care este oricum de tot cacatul. Stau singur – apropo la gagicile misto care citeste aicia, daca vreti sa stiti sunt cel mai baiat finutz din cartierul meu si toate fetele ar trebui sa moare dupa mine… sa moara familia mea…

Am 23 de ani. Vreau sa ma insor dar nu am gasit pana acum pizda care sa ma inteleaga. Eu sunt un baiat foarte sensibil, emotiv si reumantic … dar nu stiu cum fac ca dau numai peste curve care nu ma merita. Dar nui nimic… am un plan cu care sigur nu voi da gres. Maine ma duc sam-i iau bemveu… e negru complect si cu geamuri fumuri. Iar gentile e si ele negre, in culoarea masinei. Lam vazut ieri si mam hotarat s-al cumpar… ca e pizda rau… are boxe si bufare in tot porbagajul si sa moara mama de nu trezesc tot cartieru cand ii dau drumu. Atunci sa vezi ceo sa ma iubeasca fetile…

Va-m pupat pe portofel… ne vedem zilele viitoare sa va spun cum e bemveu… sa moara mama…

Disclamer: textul de mai sus este un pamflet… si va rog sa-l tratati ca atare…

Leave a Reply

