h1

Banc

01/02/2010

O sotie foarte numultumita de modul in care sotul ei se poarta cu ea… se prezinta (cu ochii umflati, buza sparta si o coasta fisurata) la doctor pentru o consultatie. “Domnule doctor, sunt disperata… nu stiu ce sa mai fac. Sotul meu vine in fiecare seara baut… si ma bate de ma cac pe mine. Seara de seara mi-o iau in goarna. Nu stiu cum sa ma mai comport cu el… orice ce i-as spune imi raspunde prin bataie…”

Doctorul, care probabil era si el un om cu destul de multa experienta ii spune: “Ati nimerit unde trebuie… am un tratament… si sigur va da roade. In fiecare seara, cand sotul dumneavoastra intra pe usa si observati ca e baut… incepeti sa faceti gargara cu ceai de musetel… face minuni, veti vedea”.

Peste doua saptamani, femeia noastra vine fericita la acelasi medic. Urmele de violenta de pe fata ii disparuse… semn ca tratamentul isi facuse, intr-adevar, efectul.

“Ee, cum e?” Intreaba doctorul.

“Domn’ doctor, senzational. Tratamentul recomandat de dumneavoastra este o minune. De atunci n-am mai vazut nici macar o palma.”

“Pai vedeti daca va tineti gura?”

3 comments

  1. Nu stiu ce s-a intamplat insa astazi am primit bancul asta pe mail de la vreo 4 sau 5 prieteni!!! Sa fie oare baietii atat de fascinati ca o femeie isi tine gura?! sau le place ideea?!


    • da, si eu tot pe mail am primit bancul… dar acum vreo 2 saptamani. de atunci, il spun la toata lumea… ca mi-a placut foarte tare :))

      nu c-ar fi real… dar e foarte amuzant🙂


  2. nu sunt nici fascinati, draga, nici nu le place ideea. probabil fiecare dintre ei are macar o prietena acasa. daca ai fi barbat ai intelege. iar daca ti mortis sa intelegi, si vrei neaparat, cupleza-te cu o “ea”, si fi tu… “el”.



Leave a Reply

