h1

Dovada ca ZeList este o mare porcarie

28/01/2010

Zilele trecute, mai marii blogosferei s-au gandit sa faca un experiment. S-au dus ei in subsolul ZeList si l-au luat pe cel mai de jos blogger. S-au gandit sa scrie despre el, sa-l “link-uiasca” si sa vada cat de sus poate ajunge in ZeList. Ieri, cand Julius Constantinescu scria despre el, omul nostru era pe locul 43.845, din spusele lui. Zoso si-a pus widget-ul de ZeList pe blog si astazi iata-l pe Fishilica al nostru pe locul 2358. Wooooo, tare, nu ?

Sa iei cateva zeci de mii de locuri in doar o zi (mai exact 41487 conform ZeList)… nu-i lucru usor. Tipul nostru trebuie sa fie tare talentat… un adevarat munte de talent. Ceea ce s-ar putea sa fie perfect adevarat… dar mogulii blogosferei s-au gandit sa ne demonstreze ca de fapt, ei fac ierarhiile🙂 Nu ca m-ar deranja… eu stau foarte bine in primii 5000 si nu ma deranjeaza… dar absolut deloc. Cum de altfel, nu ma deranja nici cand eram pe 30.000. Ce ma deranjeaza este ca daca m-apuc acum sa scriu un post despre faptul ca cei din primii zece (bloggeri) fac ierarhiile, imi sar imediat in cap si-mi spun ca de fapt… doar cei care merita ajung acolo… BullShit🙂

PS: Ei bine, draga Fishilica… iata un link si de la mine… nu c-ar conta prea mult dar… asa, de fun🙂

PPS: c-asa-i in tenis…

25 comments

  1. Treaba cu ierarhia mi se pare o porcarie. E aiurea rau de tot daca pana si la bloguri s-a ajuns la “Clasement”. Adica ce facem? Ne facem blog ca sa ne dam mari ca ce tari suntem noi, cat trafic avem? Pe mine personal, putin ma doare de astea. Nu stiu daca e mult sau putin, dar stiu ca am in medie cam 80-100 de unici pe zi si stiu ca multi sunt din anturajul meu. Eu blogul mi l-am facut ca sa am unde sa-mi spun pasurile, atunci cand ele apar. Ca unii n-au alta treaba decat sa faca orice ca sa faca trafic, treaba lor, dar dupa mine e o imbecilitate.


    • Ce ma amuza pe mine este faptul ca toata lumea da importanta acestui top… care este bazat doar pe schimb de link-uri. Garantat exista oameni in primii 3000 din ZeList care n-au nici macar 100 zilnici cum ai tu… GARANTAT exista.

      N-are nicio relevanta… daca vrei sa vezi o statistica adevarata… inscrie-te in trafic si vezi acolo ce si cum…


  2. Ba mie mi se rupe de zeList am spus-o si o spun din nou … zeList ii o mare porcarie … eu odata am vrut sa imi spun punctul de vedere despre zoso … si el mi-a dat RT la link si am urcat 4000 de pozitii …. eu nu vroiam sa se creada el mare si tare ca mi se rupea de el .. Oricum zElistul nu are nici o relevanta asupra calitatii posturilor doar asupra celora care le poasteaza!


  3. Subscriu la ideea ca Zelist este o porcarie. Totusi aproape toti suntem inscrisi acolo, nu? Cineva ar trebui sa caute o varianta prin care un blog este clasificat si altfel decat prin linkurile catre el.


  4. Nu. Nu e tare. De fapt e cam fail. Cam oricine care scrie cat de cat regulat ajunge in primii 5000.

    Baietii se asteptau sa il duca intre primii 100, inainte de update, si nu cred ca vom mai auzi vorbindu-se de “experimentul fisilica” acum ca s-au lamurit cam ce efect de raze de luna le sta la dispozitie.


    • Deschide-ti maine un blog in blogspot… scrie 3 posturi si haide sa numaram ip-urile unice peste 3 zile… o sa radem cu lacrimi… crede-ma.

      Eu nu spun ca pozitia pe care este fishulica acum este una senzationala… dar in conditiile de mai sus… nu se poate ajunge acolo.

      Si gandeste-te ca in acest experiment n-au fost decat vreo 2, 3 bloggeri din primii 30🙂


  5. deci ai facut si tu o fapta buna, pe care nu mai sunt eu nevoit s-o fac. felicitari! marinimosule!


  6. Mai aveai nevoie ?


  7. Someiro draga, vorbesti fara sa stii cu cine.

    Ia vezi tu asa, de-o curiozitate, pe ce pozitie era blogul in zelist in saptamana 3 de la facere ?


  8. […] vrea sa se inteleaga din postul anterior ca am ceva cu Zoso, Julius Constantinescu sau Fishilica (daca el chiar o exista). Din contra. Pe […]


  9. io am renuntat la ze list🙂 baga mare


  10. ZE alta porcarie………….. numai dresaj………


  11. Nu vreau să îi apăr, însă, cumva, ne adună…


    • nu-mi dau seama exact dar cred ca te referi la cei de pe primele locuri din topuri. Repet, nu contest calitatile lor… in niciun fel. Oamenii sunt buni, scriu bine si nimic de obiectat aici… Eu ii vizitez zilnic, ar fi culmea sa ma trezesc acum si sa spun ca-s slabi…


  12. eu nu am blog,dar citesc blogurile de peste un an.Citind regulamentul de la Zelist si comparindu-l cu altele mai bine cotate,in ultima instanta ALEXA.com,eram sigur ca e o facatura.Prin comparatie:de ex un site numit A care in zelist (si trafic) avea locul 1000 pe , si un site B care pe zelist si trafic era in urma lui A-pe Alexa situatia era inversa.Si am gasit mai multe cazuri.Concluzia mea:zelist manipuleaza blogosfera.


  13. Lasa ca tu esti bine pozitionat acolo unde esti. El acum trebuie sa faca ceva eforturi sa se mentina in aceasta pozitie. Oricum interesanta actiunea bloggerilor!!


  14. Salut!
    Poate imi explicati si mie ceva ce nu inteleg, vad ca va pricepeti mai bine.
    In ZeList stau bine si sincer nici nu m-a preocupat asta.
    Nu reusesc in schimb sa mai intru in top articole si top bloguri.
    Nu stiu ce naiba se intampla.😦
    Am avut aticol cu 72 de comentarii si nu a intrat in top 100.
    Va multumesc anticipat


    • Theo, sincer sa fiu… nu stiu sa-ti raspund la intrebare🙂

      Sincer.

      Stiu doar ca zelist tine cont de link-urile catre postul/site-ul tau care apar pe alte bloguri… si mai tine cont de punctajul celui care te link-uieste…

      Mai mult nu stiu… sorry🙂


    • theodora0303: De fapt, pentru ce postezi: pentru plăcerea ta, a cititorilor ori a topului?


  15. http://tusitenisul.wordpress.com

    VEZI ” VIATA UNUI MAESTRU ”…


  16. @Zamfir POP
    Postez din placere. Tot din placere citesc si ce scriu altii.
    Asa am ajuns pe acest blog. Am intrat in top 100 postari. Totusi nu pot sa nu ma intreb de ce o postare care are 72 de comentarii nu este inclusa in top 100.
    @somerio
    Multumesc pentru corectare!


  17. Manipulare pe faţă? Până acum cum făceau să ajungă în top 10?


  18. Interesant..


  19. […] “blogosferica” (mama, ce termeni folosesc) isi paseaza lepse, chestionare, premii etc. Nebunia topului ZeList continua… de ce or vrea toti sa fie cat mai sus in topul asta n-am sa inteleg […]


  20. va recomand sa nu mai folositi zelist…



Leave a Reply

