h1

Sherlock Holmes

20/01/2010

Later edit: ma simt nevoit sa fac un prim comentariu… pentru cei care merg la acest film sa-l vada pe acel Sherlock Holmes despre care citeau in romanele politiste ale lui Arthur Conan Doyle, mai bine stati acasa… ca o sa fiti dezamagiti. Luati-l ca pe un film care n-are nicio legatura cu celebrul personaj… desi sunt foarte multe asemanari… enigmatic, aparent nebun… maniac, obsedat de detalii si de munca lui… arogant… GENIAL.🙂

—————————————

Pentru cei care nu l-au vazut inca… va recomand sa va duceti cat mai repede. Am auzit multe si diversificate pareri. Unii mi-au zis ca e foarte slab… alti contrariul. Mi-am zis ca trebuie sa-l vad si sa-mi fac propria parere… buna alegere am facut. Este un film foarte reusit si chiar va recomand sa va duceti sa-l vedeti… sau chiar sa-l trageti de pe torrent… a aparut o varianta (DVD SCR) care se vede destul de bine.

Unde mai pui ca Robert Downey jr. si Jude Law au facut niste roluli foarte bune (ca de obicei)… Nici Mark Strong nu e de lepadat… deci toate motivele sa iasa ceva frumos.

Si ca tot veni vorba… nu-mi amintesc sa va fi spus c-am vazut Avatar. Si ala mi-a placut… nu stiu daca atat de mult incat sa merite atata mediatizare dar oricum, mi-a placut… atat de tare incat azi ma duc sa-l mai vad o data :))

Asadar, vizionare placuta !

PS:  Rachel McAdams este si ea bestiala in Sherlock Holmes… dar ramane intre noi🙂

Leave a Reply

