h1

Dezlegarea enigmei

08/01/2010

La un moment dat, pe blogul lui Mielu s-a iscat o controversa. Pe scurt, konicaminolta, cel care a scris postul respectiv (si care intre timp si-a facut propriul blog) se intreba de ce in filmele americane, “gentlemanii”, dupa ce deschid usa din dreapta odraslelor, ocolesc masina PRIN SPATE pentru a-si ocupa locul de sofer. Initial mi-am simtit inteligenta jignita si am lasat un comment prin care spuneam ca cel mai probabil, in codul bunelor maniere este specificat ceva de genul asta. Intre timp m-am mai gandit, am mai reflectat si am ajuns la alta concluzie… am doua variante:

– Ocolesti masina prin spate pentru ca asa ne place noua, barbatilor – prin spate. Aici fetele sunt de acord pentru ca in marea majoritate a cazurilor… si lor le place la fel.

– A doua varianta – sa presupunem ca esti la primele intalniri. Daca ocolesti masina prin spate poti face diverse gesturi fara sa te vada ea. Adica poti sa dai o flegma, poti sa te scarpini in anumite zone ale corpului… sau dupa caz, poti sa dai ochii peste cap spunandu-ti in gand: “cine p..a mea m-a pus sa ies cu distrusa asta?”. Am fost rautacios la ultima remarca dar recunoasteti si voi ca se poate intampla…

Si in plus, ar mai fi o chestie… este clar ca acel cod al bunelor maniere este si el scris de alti oameni… care au trait diverse momente, intamplari, experiente… nu?

PS: Acest post este un pamflet si va rog sa-l tratati ca atare🙂

2 comments

  1. Mi-am schimbat blogul, daca vrei sa continuam schimbul de link schimba la tine in blogroll vechea adresa cu cea noua http://achilianu.ro
    sanatate…


  2. Man, atât cât îi cunosc pe americani, eu cred că a doua variantă e cea mai apropiată de realitate…
    Să auzim de bine!



Leave a Reply

