h1

Ce-a insemnat 2009 pentru mine ?

04/01/2010

Multa lume m-a intrebat in ultima perioada ce realizari personale (sau profesionale) am avut in 2009. Asa ca am folosit aceste cateva zile de concediu pentru a ma gandi foarte serios la toate realizarile mele importante din anul ce tocmai s-a incheiat. Sa le luam pe rand:

– Din ianuarie pana in mai… nu stiu ce-am facut… parca m-am trezit dupa revelion si era direct 1 mai. De ce 1 mai ? Pentru ca a fost prima zi la noul job. Ma rog, compania este aceeasi dar tot schimbare de job se numeste

– In septembrie am revazut Forrest Gump… (ar fi insemnat sa las intrebarea din titlu fara raspuns…🙂 )

– In decembrie am pus pentru prima oara in picioare o placa de snowboarding…

Cam asta e tot…

Da, stiu, am avut un an destul de prost…

One comment

  1. ha, ha, ha! am ras…
    si inca bine, dupa ce am citit.
    ai fost teribil de amuzant. postul asta merita nota 20.



Leave a Reply

