h1

Discutie pe messenger cu cel mai mare retardat in viata

02/01/2010

Daca n-o pateam chiar eu si o citeam pe undeva, credeam ca e facatura. Dar va garantez, ieri seara, uitandu-ma la Ocean’s Eleven, m-a abordat retardul asta pe messenger. Mi-a facut placere enorma sa fac misto de el. Vedeti mai jos ce-a iesit :))

Nu prea e de ras… dar totusi… sa ne distram:

Valy Valy: buna
Valy Valy: ?
Valy Valy: SI DE UNDE AI ID MEU

Ionut: tu ai dat add
Ionut: si tot tu intrebi ?
Valy Valy: aha da wb
Valy Valy: sa te vd

Ionut: ha?
Valy Valy: sau o poza
Ionut: nu ma cunosti… nu stiu de unde ai cules id-ul
Ionut: da-mi delete…
Valy Valy: nu
Valy Valy: am uitat
Valy Valy: da o poza

Ionut: n-am
Valy Valy: sau te crezi vedeta
Valy Valy: zile ai
Valy Valy: dami hi5 tau

Ionut: n-am asa ceva… nu-s retardat… doar retardatii o ard pe hi-5
Ionut: si cocalarii… ma rog
Valy Valy: aha si tu unde ai poze
Ionut: in album… acolo unde se tin pozele…
Ionut: nu trebuie sa apar in cancan…
Valy Valy: da si mie saitul sa le vd
Ionut: amice… tu stii ce zi e azi ?
Valy Valy: da de ce
Ionut: am zis album…. stii ce e ala ?
Valy Valy: plm
Ionut: gresit
Valy Valy: tu eti desteapta si tota lumea e proasta cam asa ceva
Valy Valy: nu
Valy Valy: zi

Valy Valy: tu sti cu cine stai de vrba
Ionut: in primul rand… nu “buna”cu mine… ci “salut”… sau si mai bine, ar trebui sa-mi vorbesti cu “domnule”, ca n-am facut scoala cu tine
Valy Valy: cu un direcror
Ionut: de fapt… cred ca tu n-ai facut deloc…
Valy Valy: am firma de ro in bucuresti
Ionut: s-o stapanesti sanatos
Valy Valy: renoo megan
Valy Valy: aha

Valy Valy: vrbiti frumos cind vrbiti cu cineva cind vrbiti
Valy Valy: nu va dati fitoase ca de geaba
Valy Valy: sinteti varza

Ionut: pai ce am zis nepoliticos ?
Ionut: ti-am urat s-o stapanesti sanatos… nu e bine ?
Valy Valy: daca team intrb ceva de ce nu vrbesti
Ionut: bai puta… nu sunt fata, retardule
Ionut: du-te si cauta-ti pitipoance… nu te mai da la barbati
Valy Valy: de ce vrbesti asa cu mine
Ionut: sau esti pe invers ?
Ionut: nu vezi ce id am ?
Ionut: ai vazut tu fata pe care s-o cheme ionut?
Valy Valy: de unde esti
Ionut: din honolulu
Ionut: dar acum stau in honduras… temporar
Ionut: cu job-ul
Ionut: si cred ca de luna viitoare ma mut in bahamas… am auzit ca sunt p.z.e bune acolo
Valy Valy: aha cind vi prin buc vrbim ok
Ionut: s-ar putea sa ajung prin bucuresti…
Ionut: te anunt…
Valy Valy: intrbi unde e firma nec services srl auro
Ionut: ai site ?
Valy Valy: da
Ionut: da-mi link-ul… sa pot pastra
Valy Valy: de ce
Ionut: oricum… il gasesc pe google…
Ionut: nu mai da…
Valy Valy: cauta nec services srl @yahoo.com
Valy Valy: sa vd daca gasesti
Valy Valy: dc gasesti sami dai lincul sa vd ok

Ionut:😀
Ionut: ce varsta ai tu ?
Valy Valy: 30
Ionut: aaa, nasol…
Valy Valy: de ce
Valy Valy: ?

Ionut: useless … daca nu stii sa faci diferenta intre un site si o adresa de mail…
Valy Valy: citi bani am eu no sa ai ti de acum 50 de ani amice?
Ionut: esti bogat ?
Valy Valy: nu dar am cu ce
Ionut: aaa… tare
Valy Valy: ma bazez pe cea ce am
Ionut: aha…
Ionut: in astia 30 de ani, ai citit si tu vreo carte ?
Ionut: ca vad ca nu prea le ai cu gramatica…
Ionut: nu te intreb de scoala ca nu vreau sa te jignesc
Valy Valy: ce conteaza
Ionut: asa e…
Valy Valy: conteaza cine sint
Ionut: cum te cheama?
Ionut: ca n-am auzit de tine ?
Valy Valy: nu cine am fost
Valy Valy:
Valy Valy: nu conteaza

Valy Valy: tiam zis unde ma gasesti in buc
Ionut: nu-i nevoie…
Ionut: nu mi-ar fi greu
Valy Valy: la ce sa am nevoie
Ionut: nec services srl…
Ionut: dar nu ajung curand in tara
Valy Valy: ok cind ajungi ma cauti si vrbim
Ionut: mda
Valy Valy: citi bani ei tu pe luna in afara sincer
Ionut: nu mult… decent…
Valy Valy: zi drc
Valy Valy: cit ei tu intro luna eu iau intro saptamuna

Ionut: sunt convins… :))
Ionut: inseamna ca-i meriti…
Ionut: eu atat muncesc… atat castig
Valy Valy: noroc de tata
Ionut: daca am timp de stat la taclale pe mes…
Valy Valy: e firma lui dar eu sint jupinul
Ionut: hai, sa te bucuri de banii tai si sa ne-auzim cu bine… eu am treaba acum… ca mai e putin si se lumineaza de ziua aici
Ionut: rasare soarele si ma prinde iar nevasta-mea pe net
Ionut: la multi ani !
Valy Valy: ce ca nu inteleg ce e cu nevastata
Ionut: aici e dimineata
Ionut: e 4:30
Ionut: dimineata
Ionut: si nevastamea stie ca stau treaz sa muncesc
Ionut: nu sa stau pe messenger
Valy Valy: ok
Ionut: pa
Valy Valy:
Valy Valy has signed out. (01.01.2010 19:31)

———————-

S-auzim de bine !

PS: id-ul cocalarului este valy_sefu_tuturor daca vreti sa faceti misto de el :)) ca recunoasteti, merita !

10 comments

  1. 😀😀😀


  2. Am citit si m-am minunat! E incredibil in ce tara traim. Tocmai ce mi-am schimbat id ul de mess din cauza cocalarilor care nu au ce face. Mi-au dat add vreo 100 in 2 zile. Eu zic sa te duci pana la SRL’ul lu’ ta’su si sa-l scuipi intre ochi! Si sa-l trimiti la scoala sa invete sa scrie si sa vorbeasca… Saracu’cocalar :))))
    O zi buna


  3. E fascinant. Nu as fi crezut vreodata, ever… Interesant este faptul ca oricat de bombardata as fi de lipsa de cultura sau trecera la incultura in societatea romana tot ma izbeste cand o vad fata in fata.


  4. asta e domestic… e un fas de pepsi.


  5. beeeiii.. pe banii mei vorbesc cum vreau eu, da? ia d-aici ciji mii de euroi ca eu am firma… beeeiiiii :))


  6. =))


  7. deci, domnuuu’, domnuuu’ ionut, deci daca nut-i convineeee, nai decat sa te muti din romania, ai inteles domle?

    *************************************************
    astia ne sunt concetatenii…asta e…cu astia defilam….
    sa ne pazeasca al de sus:(
    foarte tare frate, foarte tare!
    din pacate nu prea e de ras….

    *************************************************

    pe de alta parte, ma gandesc…poate cineva ti-a facut tie o farsa, nu prea reusita, pentru ca nu imi pot imagina ce a vrut sa dovedeasca…sau poate a stiut ca vei posta discutia pe blog…hmm…cine stie? (in nebunia mea, sau poate naivitate, pe undeva sper sa nu existe astfel de imbecili)


  8. Nu e prima oară când văd aşa ceva şi am trecut personal prin clipe din astea. Problema mare este că aşa cum este ăsta sunt mulţi. De fapt, procentul de idioţi cu cablu de reţea este îngrijorător de mare…


  9. De cand asteptam sa mai citesc si eu o discutie d-asta la care sa rad cu lacrimi…
    Ca omu’ e prost, e trist…dar ce e si mai trist e ca e atat de prost ca nu-si da seama cand cineva face misto de el.
    Cred ca o sa-i dau add…


  10. si ca sa va mai distrati putin uita-ti si profilul lui de hi5 :http://hi5.com/friend/p288818430–Giusca_Aurel–html



Leave a Reply

