h1

Sunt cetatean in Tara lui Andrei

29/12/2009

In sfarsit sunt si eu mandru de apartenenta mea la societate… si aici ma refer, desigur, la societatea ce se formeaza, incet-incet, in Tara lui Andrei. Este un proiect demarat de cei de la Petrom si cred ca merita tot suportul si admiratia noastra.

Mai jos gasiti cateva detalii despre aceasta campanie… culese de pe www.taraluiandrei.ro.

“Tara lui Andrei este primul program de responsabilitate sociala care permite unui numar nelimitat de oameni sa interactioneze, sa comunice, sa se informeze si mai ales sa schimbe in mod concret lumea in care traiesc.

Granitele Tarii lui Andrei sunt deschise angajatilor Petrom si publicului larg, de la elevi si profesori pana la fundatii si artisti, de la oameni de cultura si jurnalisti pana la politicieni.

Petrom lanseaza astfel un apel catre toata Romania de a se exprima deschis si sincer in timp real, intr-un spatiu interactiv pentru a-si uni ideile si energiile in actiuni concrete pentru o lume mai buna.

Actiunile cetatenilor Tarii lui Andrei sunt rasplatite cu puncte care se transforma in copaci ce vor fi plantati de catre Petrom cu ajutorul voluntarilor, in fiecare primavara si toamna.”

Eu cred ca astfel de actiuni merita sustinute… de astfel de “miscari” avem nevoie in tara asta… nu de concertele lui Salam…

One comment

  1. Si eu sunt “cetateanca” in Tara lui Andrei, am obtinut punctele pt primii mei copacei si sunt al naibii de mandra de asta !
    Mi-ar placea sa ii plantez chiar eu.
    Sunt de ceva vreme inscrisa pe site si am innebunit cat m-am jucat cu economisirea resurselor in casa lui andrei, numa numa fac 100 de puncte..:)



Leave a Reply

