h1

Noua fitza…

28/12/2009

… de Craciun este sa-ti petreci 2 din 3 zile libere la Spitalul de Urgenta.

Eu zic “noua” dar an de an se intampla acelasi lucru si ce este mai interesant este ca sunt aproximativ aceleasi persoanele care apeleaza la salvare dupa masa de Craciun. Eu ma tavalesc de ras… oamenii astia sunt inconstienti…

Eu am mancat 3 sarmale in astea 3 zile libere. Mi se facea rau numai cand vedeam grasimi… dar sa mai si mananc?

Traiasca Romania, Traiasca Tricolorul !

Leave a Reply

