h1

Intrebarea zilei…

28/12/2009

Intrebarea zilei de azi (din punctul meu de vedere) este: “Ce ti-a adus mosu’?”

Innebunesc daca ma mai intreaba cineva ce mi-a adus mosu’.

M-am gandit s-o spun aici, acum, sa stie toata lumea si sa nu mai fiti nevoiti sa ma intrebati.

Asadar… sa-l frec pe mos… sa-l frec pana face spume’n barba. Este un mitocan nenorocit. In primul rand este un mos mincinos… ne spune mereu ca doar daca suntem cuminti ne aduce cadouri altfel primim nuieluse sau mai stiu eu ce. Eu am fost cuminte. Nu m-am batut, nu m-am certat, nu am “babardit” nevasta altuia… am fost cat se poate de cuminte. Ei bine, am fost ocolit cu nerusinare. N-ar fi fost o suparare daca-mi arunca o nuia pe fereastra… macar stiam ca am fost rau… dar asa m-am simtit complet neglijat.

Plus ca acest bosorog impostor arata la fel de cand eram eu mic… am ajuns la 26 aproape si asta tot asa arata. Voi v-ati gandit vreodata ca Mos Craciun nu este un exemplu bun pentru copii? Cum adica intra pe horn? E complet ilegal. Pe langa ca intra fraudulos in casa, mai face si mizerie. Imi aduc aminte de cand eram mic. Lasa urme de noroi pe covor… va jur… am vazut cu ochii mei urme*…

Deci sa va intre bine-n cap… Mos Craciun nu mi-a adus nimic anul asta… si nici in anii trecuti. De fapt, am senzatia ca in ultimii ani mai degraba imi ia decat imi daruieste…

*asta facea bunica (Dumnezeu s-o odihneasca) in noapte de ajun… dupa ce “venea mosu” lasa niste urme de noroi pe covor (pe pres, fiind la tara)… asa incat sa fiu eu fascinat ca mosu’ a lasat si urme…šŸ™‚

PS: stiu, daca eram ala norocos, la care a venit mosu’ indestulat, probabil ca n-as fi avut reactia asta… dar recunosc… sunt egoist si egocentrist…

PPS: poate ca mosu’ a considerat ca am tot ce-mi doresc… si desi nu sunt convins… nici nu prea pot sa-l contrazic…

One comment

  1. In sine imaginea lui nu este deloc sanatoasa pentru copii: copil fiind astepti tot anul un batran obez ce merge prin noapte in frigul iernii (deci mai trage cate o dusca), si atunci cand ajunge la tine el mananca biscuiti cu lapte. In plus adora prajiturile si coca-cola. Sa fim seriosi….asta vrem sa le dam ca exemplu progeniturii noastre?



Leave a Reply

