h1

Clisee penibile…

24/12/2009

De cate ori vi s-a intamplat sa intrebati o fata ce varsta are si sa vi se raspunda: “da’ tu nu stii ca nu-i frumos sa-ntrebi o fata cati ani are?”. “Zi sa faci spume”, ar fi raspunsul potrivit pentru astfel de persoane. Imi scuzati vulgaritatea… dar n-am suportat niciodata cliseele de genul asta.

N-am inteles niciodata cam care ar fi motivele pentru care ati vrea sa va ascundeti varsta. S-o luam in ordine.

Sa zicem ca ai intre 18 si 25 de ani — banuiesc ca in cele mai multe cazuri este evident ca esti tanara si ca varsta ta e… p-acolo… nu inteleg de ce te-ai feri. Dac-ai avea 23, 24 si ai arata de 100 as intelege. Deci, pot trage o concluzie… un prim motiv ar fi: stii ca arati rau, ai o parere proasta despre tine si vrei sa-ti ascunzi varsta, gandindu-te ca te faci de ras daca zici ca ai 20 si arati de 163…” In cazul asta, mai bine zici cati ani ai si esti scutita si de catalogari…

Sa zicem ca ai intre 25-35 — la fel, in majoritatea cazurilor se vede pe tine cam ce varsta ai. Aici poate aparea si frustrarea… adica te gandesti ca esti prea batrana in comparatie cu cel care-ti pune intrebarea. Haideti sa va zic ceva… femeile adevarate (din punctul meu de vedere) sunt cele cu varste intre 25 si 35 de ani. Femei inca tinere, cu experienta de viata, care stiu ce vor si stabile din punct de vedere emotional. Deci nu va mai feriti de varsta voastra ca n-aveti de ce.

Singura categorie pe care sa zicem ca o inteleg este a celor de peste 35-40 de ani… care se cred batrane si nu vor sa dezvaluie varsta…

Dar haideti sa va spun parerea mea si de ce cred eu ca spuneti mereu: “nu-i frumos sa intrebi o fata cati ani are”. Eu cred ca voi, cele care faceti asta, nu faceti decat sa folositi un cliseu despre care voi credeti ca “prinde”. Ca din momentul ala, baiatul care v-a intrebat o sa fie obsedat sa afle varsta ta. Stiti ceva? Il doare-n cur pe el de varsta voastra… credeti-ma. Vreti sa pareti enigmatice? Faceti-o inteligent… nu folosind clisee invechite si inventate de femei mai putin inspirate (sa nu zic altfel) … Nu sunt misogin, spun doar ce se intampla, obiectiv si cu argumente.

Ar mai fi un subiect despre care as vrea sa discutam (de ce gesturile frumoase facute in mod repetat de un baiat pentru o fata tind sa devina obisnuinta iar in momentul in care se schimba baiatul, daca nu face ca ex-ul… e de tot CACATUL din punctul ei de vedere? ) dar poate intr-un post viitor ca acum ma pregatesc sa plec la ai mei… sa-mi petrec Craciunu’ cu ei…

S-auzim de bine si Sarbatori fericite tuturor !

5 comments

  1. Toate deducțiile sunt adevărate😛 Poate că unele fete nu vor să fie judecate după vârstă😕 Asta e :-??


  2. Nu ma gandeam ca cineva ar pune atata suflet pentru “un nim ic”, asa il consider. Nu sunt complexata de varsta mea dar poate uneori am evitat raspunsul la intrebearea asta.

    Imi place subiectul abordat insa din el putea sa lipseasca “zi sa moara ma-ta” ….. chiar nu i-am vazut rostul!!!!


    • mony, pentru tine am dat un edit (desi nu-mi place sa fac asa ceva) si am inlocuit acea expresie…

      cred ca era prea dura🙂

      La fel de jigniti ne simtit si noi cand voi ne spuneti: “sunteti lipsiti de bun simt daca aveti tupeul sa ne intrebati cati ani avem”…


  3. nu cred ca femeile de 25-35 sunt stabile emotional, as zice ca devin pe la 40. ce te faci cu o fata careia ii place sa i se ghiceasca varsta in functie de ceea ce spune si gandeste? o injuri lafel de frumos?


  4. Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
    Iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !
    CRACIUN FERICIT!



Leave a Reply

