h1

Punctualitatea… bat-o vina !

22/12/2009

Fetelor, postul asta va este dedicat… in totalitate. Vreau sa va vorbesc despre punctualitate… sau mai bine zis, vreau sa va vorbesc despre cat de urat este sa intarzii la o intalnire. Nu conteaza ca te intalnesti cu un tip pentru prima oara, pentru a 5-a oara sau pentru a suta oara… punctualitatea vorbeste despre tine, despre caracterul tau.

Cred ca este unul dintre cele mai urate lucruri pe care le poti face intr-o relatie… acela de a nu fi punctuala. Si ma adresez voua pentru ca mi-e greu sa cred ca sunt baieti care intarzie repetat (uneori intentionat) la intalniri, fara a avea un motiv serios… foarte serios.

Eu, de exemplu, ajung intotdeauna cu 10, 15 minute inainte… dar INTOTDEAUNA. Ca se poate intampla sa intarzii din cand in cand pot sa accept. Sunt lucruri care apar in trafic, acasa sau la birou. Plec mereu de acasa mai devreme decat ar trebui… si fac asta intentionat nu pentru ca nu stiu sa estimez. In schimb voi… nu. De multe ori plecati de acasa dupa ora la care trebuia sa fiti deja la locul stabilit… Adica stabilim ca ne vedem la 3… tu la 3 si 5 pleci de acasa… URAT.

Nu negati… sunteti multe. Din ce in ce mai multe. Nu-mi pasa ca ai stat sa te aranjezi ca sa arati bine la intalnire… nu-mi pasa ca te-a prins nu stiu ce prietena in calduri la telefon si ti-a povestit cum aseara si-a pus-o cu 5 tipi o data. Nu-mi pasa… pur si simplu. Am stabilit ceva, vreau sa ramana stabilit. Iar daca se intampla sa apara ceva urgent… exista telefon.

Eu, personal, daca ma intalnesc de cateva ori cu o tipa si se intampla sa intarzie de fiecare data… ma gandesc foarte serios daca o mai invit undeva data viitoare. Inteleg o data, de doua ori… dar daca se intampla repetat, e clar. Plus ca am observat o chestie. Daca cineva obisnuieste sa intarzie NU POTI SA SCHIMBI ASTA. Ati observat? Oricat scandal i-ai face persoanei respective, nu se va da pe brazda… pentru ca asa e ea, intarziata.

Vreti sa va spun eu care este motivul a 90 % dintre intarzieri? Faptul ca plecam prea tarziu de acasa…

In plus, denota o totala lipsa de respect fata de persoana cu care te vezi. Gandeste-te ca poate acea persoana a ajuns cu 10 minute mai devreme din respect pentru tine… sa nu te lase sa astepti… iar tu intarzii inca 20. Asta inseamna ca acea persoana sta 30 de minute sa te astepte pe tine… adica jumatate de ora. Ma scuzati dar eu nu sunt dispus sa astept atat dupa nimeni… e dreptul meu. Mi l-am castigat prin faptul ca am venit cu 10 minute mai devreme…

PS: Imi place foarte tare urmatorul proverb: “Daca ceva se intampla o data, exista sanse foarte mari sa nu se mai repete. Daca se intampla si a doua oara, tinde sa devina obisnuinta si negresit, se va repeta”.

7 comments

  1. nu mai incerca sa le explici. nu inteleg nimic. sunt prea multe operatiuni de facut cu un neuron: citeste, intelege, invata din asta….


  2. Prietenul meu, cu care sunt de 3 ani impreuna, intarzia la inceputul relatiei la TOATE intalnirile noastre. I-am aplicat acelasi tratament. De vreo doua, trei ori am ajuns cu 10 minute mai tarziu…sa vezi atunci impacientare si telefoane! Oricum, s-a lecuit in mare parte:)


  3. Imi place nespus subiectul tratat de tine. Nici mie nu imi plac oameni nepunctuali. Mi se pare o lipsa de respect fata de cel sau cea cu care te intalnesti.

    Am scris si eu un post similar in urma cu cateva luni:http://alinagadoiu.wordpress.com/2009/08/23/punctualitatea/

    Era ca o rabufnire, dupa ce, in repetate randuri, o prietena de-a mea intarzia si intarzie atunci cand stabilim ca ne vedem la o poveste. Nu inteleg de ce unii oameni nu pot fi punctuali. E drept, se poate intampla o data … dar la nesfarsit?

    Sa fim noi punctuali. Poate vor deveni si ei!


    • Alina, eu nu pot fi altfel decat punctual… desi poate cu anumite persoane mi-as dori sa nu fiu…


  4. Eu intotdeauna am avut problema asta fata de fete, indiferent de tipul de relatie pe care o aveam (prietena-prietena sau prietena-iubita). De 5 ori maxim s-a intamplat toata viata mea sa ajunga fata mai devreme ca mine. Ce e amuzant e ca daca le zici ceva, tot ele se supara.


  5. Foarte adevărat. Știu că e îngrozitor. Dar ce faci tu ca fată când întârzie el? Mi s-a întâmplat o dată să întârzie tipu’ mai mult de o juma’ de oră, și după aceea să vină cu o scuză penibilă de genul ˝Tu stai în centrul orașului iar eu la capăt de linie!˝ Așa, și? În fine… Întârzie și tu😉


  6. toate prietenele mele sunt nepunctuale (eu fiind fata), si asa e, ma deranjeaza cand un baiat intarzie…mai ales prima data, sau printre primele dati. eu m-am obisnuit cu ele asa cum sunt. mama m-a invatat sa calculez si neprevazutul asa ca intarzii mai rar la intalniri. in schimb intarzii la facultate, mult, si cu o placere enorma.



Leave a Reply

