h1

Cum procedezi ?!?!

21/12/2009

Later Edit: 11:12 AM

Da, pentru ca deja jojo a sarit la gatul meu si crede ca de fapt eu am patit-o… iar baietii la fel m-au asaltat ca n-am citat nicaieri sursa… ei bine, unul dintre profesorii mei de snowboarding, de care va povesteam in postul anterior ne-a expus tuturor aceasta idee… Multumim, Petrica (sau Petze, sau Petrut, sau George, sau Iulian)🙂 Chiar ma, cred ca pe tine pana te striga maica-ta la masa, se raceste mancarea :))

——

Stiu, va promisesem ca va povestesc mai multe despre prima mea experienta pe placa de snowboarding… dar m-am gandit ca deja ar deveni plictisitor. In afara faptului c-am luat vreo 30 de cazaturi… nu cred c-as putea sa va mai zic ceva interesant.

Am o alta provocare pentru voi… o sa va expun o situatie si vreau sa-mi spuneti ce credeti c-ati simti. Cititi cu atentie si incercati sa va puneti in postura personajului.

Ai intre 20 si 25 de ani. Iti place foarte tare o tipa pe care ai cunoscut-o de curand. Dupa mai multe zile de “tatonari” iti faci curaj si o inviti in oras. Faci rezervare la cel mai frumos/cochet restaurant pe care-l stii… iti pui costumu’ “ala de bun” si speri ca totul sa decurga conform planului. Iti speli masina (o polish-ezi), iti iei un odorizant nou, mergi s-o iei de acasa, te uimeste din nou cu frumusetea ei. Oricum, totul este pus la punct si n-are cum sa nu iasa bine. O duci la restaurant, comandati ceva de mancare. Din cand in cand va schimbati priviri. Observi ca in privirea ei este ceva neobisnuit… nu-ti dai seama ce dar ceva sigur e in neregula. Poate ti se pare… poate asta e privirea ei cand ii place cineva. Nu stii daca sa fii optimist sau pesimist dar o tii p-a ta “incercarea moarte n-are”. Continui discutiile, incerci s-o faci sa rada, incerci sa fii amuzant… insa ori de cate ori te priveste iti taie elanul prin acel mod ciudatel in care se uita. Privirea ei devine pentru tine o adevarata enigma. Oare ce-o fi in mintea ei? Ma place? Nu ma place? O dezgust? O inspir?

Incerci sa-ti stapanesti astfel de intrebari si sa fii cat mai spontan. La un moment dat, te apropii usor de ea cu intentia de a o saruta. Instinctiv, ea isi fereste capul timida… te retragi si tu si te faci ca nimic nu s-a intamplat. Continuati discutiile si in cele din urma vine vremea sa plecati… o conduci pe ea, te duci si tu acasa. Intri la dus. In mintea ta iti faci fel si fel de ipoteze. Poate e timida. Poate nu se lasa atat de usor de la prima intalnire… poate, poate, parca, daca. Te uiti in oglinda… SOC. Sub nasul tau, deasupra gurii, strajuia un mare MUC.

Mintea ta devine un fel de filmulet care deruleaza inapoi cele intamplate. Incepi sa-ti dai seama de ce se uita asa… si incepi sa te simti penibil…

Ce-ti trece prin minte? O suni? Daca o suni, ce-i spui? Mai ai tupeul s-o mai inviti vreodata la masa?

Daca esti fata si ai o intalnire cu un baiat intr-o astfel de postura, ce faci? Ii spui? Cum ii spui sa nu pari rautacioasa?

Eu unu’, as prefera sa mi se spuna: “vezi ca ai ceva la nas”… nu e logic asa?

——

In cazul in care va imaginati c-am patit ceva de genul asta… nu, n-am patit-o desi e posibil ca la un moment dat s-o patim fiecare dintre noi. Spre norocul meu, mi-am format un “tic”. Am tot timpul o obsesie cum c-as avea ceva la nas… drept urmare, am facut un obicei din a verifica la fiecare 5-10 minute :)) (cu mana, evident).

5 comments

  1. si sursa…unde e sursa?…de ce nu mentionezi sursa?😛


  2. sa crezi tu ca noi avem impresia ca asta nu este un fapt inspirat dintr-o poveste reala…:))…acum nu esti tu sau esti tu…este destul de greu de estimat:P


    • Si ca sa-ti demonstrez tie ca nu eu am patit-o… am editat postul si am citat si sursa…

      e doar o ipoteza… foarte amuzanta dar banuiesc ca daca ti se intampla numai haioasa nu e :))

      iar tu la fel de rautacioasa esti… ia vezi, poate dezlantui Jihad-ul😀


  3. Oare unele fete au patit asa ceva de se privesc in oglinda (aia din poseta) din 5 in 5 minute sub pretextul “sa vad daca mi s-a scurs machiajul” ?🙂
    HORROR !
    Eu nu as face nimic, pentru ca mie nu are cum sa mi se intample asta ceva. Vreau sa fi si tu pozitiv, nu ma mai intreba acum: si daca totusi……. NICI UN DACA🙂


  4. Petrutz, ma striga dar cred ca as raspunde mai rpd dak ar incerca cu Nikah =)))



Leave a Reply

