h1

Mogulii blogosferei

14/12/2009

O sa folosesc un termen care este foarte la moda in ultima perioada… moda lansata, din cate-mi dau eu seama, de presedintele Basescu.

Cand spun “mogulii blogosferei” ma refer la baietii astia gen zoso, piticu, arhi si ii stiti voi mai bine pe toti din top 10 trafic.

Ba taticu’, baietii astia, pe langa ca sunt al naibii de aroganti au si foarte mult tupeu… ei au senzatia ca blogosfera e a lor si ca noi (astia mici, cum ne numesc ei) nu prea avem voie sa ne maraim parerea pe online. Sau cel putin, asa dau senzatia. La un moment dat, un demult, se intreceau in a scrie posturi despre cat de “de cacat” sunt bloggerii mici, care cersesc trafic pe la usile lor impodobite cu aur. Ce-i drept, blogosfera e plina si de retarzi… dar nu poti generaliza. Eu ma consider un om normal, nu cred c-am facut pe blog vreun atac direct la persoana… fiecare este liber sa-si spuna parerea si este foarte probabil ca parerea unora sa fie diferita de a mea… chiar daca acele persoane isi dau cu parerea la MINE pe blog.

E, ei nu prea accepta. Ei au senzatia ca noi, toti ceilalti, suntem mult prea mici ca sa ne bage EI in seama. Ei sunt undeva mult prea sus pentru noi… sau macar, asa au senzatia.

Dragilor, din intamplare (sau nu), exista si oameni in blogosfera care chiar stiu sa scrie… care chiar nu fac greseli gramaticale si care, in posturile lor, exprima ceva, povestesc ceva, isi dau cu parerea si o fac intr-un mod in care MERITA ATENTIE.

Lasati-o mai moale cu aroganta… nu face bine… si s-ar putea sa va apara si riduri pe fata…

Chiar, voi credeti c-am exagerat cand i-am facut “moguli” ? E prea mult? E potrivit? Voi ce ziceti?

Leave a Reply

