h1

La furaciuni nu ne-ntrece nimeni

10/12/2009

Eu sper sa fie ultimul articol cu tenta politica…

E clar ca s-au furat voturi pe rupte. Sa va zic ce nu intelegeam eu: sa zicem ca vine la mine domnu’ icsulescu, imi varsa o hartie d-o suta si-mi zice: “voteaza cu Basescu”. Eu zic… DAAAA, iau banii, ma duc la vot si fut o stampila pe Geoana. Cum se poate controla asta? Ii iau banii lu’ prost si votez cu contracandidatu’. Nu v-ati gandit asa?

Aseara am aflat si eu cum se proceda de fapt. M-a sunat cineva care a fost martor la astfel de evenimente si mi-a spus cum era mersu’. Venea icsulescu si-ti spunea: “daca votezi cu base, iti dau banii astia”, iti dadea un buletin de vot gata stampilat pe basescu, te duceai la vot, luati un buletin alb, intrai in cabina, varai buletinul alb in buzunar si-l scoteai pe cel stampilat by default, pe care-l introduceai in urna. Astfel, te alegeai cu unul alb, pe care-l duceai la icsulescu sa ti-l deconteze. Astfel, el era sigur ca buletinul stampilat cu basescu a ajuns in urna (asta daca nu te ducea capu’ sa mai futi vreo 3 stampile si pe Geoana… macar sa-l anulezi)…

Asa s-a ajuns ca in comuna Valea Dragului, unde nu exista mai mult de 1000 de locuitori (cu tot cu copii fara drept de vot), sa ajunga pe listele suplimentare peste 1000 de voturi…

Sunt convins ca nu numai Basescu a furat asa… dar nu vorbim de ce nu stim. Stiu, o sa-mi ziceti: “dovezi ai?”… n-am … dar nici nevoie n-am … asa ca prefer sa cred ce aud din surse sigure🙂

Hai, traiasca Romania, traiasca Partidu’, traiasca Tricoloru si traiasca Basescu’ (tovarasu’ Basescu) !

One comment

  1. Mi se pare o idiotenie de neconceput sa spui ca alegerile nu se fura la noi.
    Vorba lui Mircea Badea, legea la noi te obliga sa fii idiot si ma refer la faza cu “Dovezi ai?”. E la mintea cocosului ca astia fura de rup la alegeri..dar nu-s dovezi domne…cred ca de fapt nu sunt creiere, nu dovezi.



Leave a Reply

