h1

Stupefiat

08/12/2009

Dumnezeule, eu atata idiotenie pe centimetru patrat n-am mai intalnit. Sa ajungi sa-i multumesti lu’ Basescu ca ti-ai pus gresie in baie in mandatul lui mi se pare… wooow… strigator la cer. Am citit articolul asta si nu-mi vine sa cred ochilor ce vad. Piticu asta chiar mi-era simpatic si-l credeam un baiat inteligent. Cum sa faci amice asa ceva? Cum poti sa fii atat de credul/naiv/absent  (mi-e teama sa spun prost, ca nu vreau sa jignesc) incat sa crezi ca are Basescu vreun merit ca ti-ai mobilat tu debaraua? Aaaaaaaau, nici sa rad nu mai am putere… sunt de-a dreptu scandalizat.

Va imaginati ca baiatul asta, inainte sa se culce, isi face rugaciunea cu fata la poza lu Basescu, invocand toti “ingerii” care zboara in fata zeului sau? Il invoca pe Berceanu de la transporturi, pe Udrea de la turism, pe Videanu de la economie si mai ales, pe lideru’ cetei de ingeri, Boc. Promit ca intr-un post viitor sa va arat si cum imi imaginez eu ca arata o rugaciune d-a lu’ Piticu’ catre divinitatea suprema, Traian Basescu.

Ba’ baiatule, am senzatia ca TV-ul ala pe care ti l-ai cumparat tu in mandatu’ lu Basescu te-a tampit de tot… mai trezeste-te in viata reala, scoate capul pe fereastra si trage putin aer curat… ca ti s-a atrofiat creierul ala de tot. Am senzatia ca tu esti genul de om care pune botul la orice spune papagalul ala mitocan al tau. Cred ca te-ai “udat” tot cand a zis el: “Romania a intrat in UE in mandatul meu, este meritul meu”. Fix pula ! In schimb, pariez ca l-ai crezut (ca si mine de altfel) ca nu e vina lui c-a intrat Romania in criza economica. Ceea ce e perfect adevarat… nu e vina lui… cum n-are niciun merit c-a intrat in UE.

Nu stiu daca pot sa-l cataloghez pe baiatul asta de la “prima abatere” dar pentru mine este o dezamagire profunda. Nu m-as fi gandit ca online-ul este impanzit de asemenea “trogloditi”. Daca citeam acest articol de la un neica nimeni din blogosfera, l-as fi trecut cu vederea… dar de la Piticu… sunt dezamagit profund. Oricum, de azi apare la blogroll si promit sa-l urmaresc in mod constant… Poate ar trebui sa scot si eu astfel de aberatii… ca vad ca unii isi fac cititori in modul asta :))

4 comments

  1. prietene gresesti, sunt multe aspecte personale acolo pe care nu le cunosti, dar sunt sigur ca va iesi Ciutacu la inaintare cu ele


    • Din moment ce nu am la dispozitie toate datele problemei… eu iau articolul asa cum arata el pe blog…

      si crede-ma… suna oribil !


  2. E din categoria “multumesc mamei mele ca m-a nascut”🙂


  3. Mai, trebuie sa recunosc ca am si eu multi prieteni, cu familii, parinti trecuti de 40 de ani, profesori universitari… si majoritatea spun ca s-au dezvoltat mult mai mult in timpul mandatului lui Basescu. Eu una n-am simtit nimic, ca eu sunt eu :-b Dar sunt destui cei care pe vremea PSD-ului nu-si permiteau foarte multe. Evident, sunt si cei care o duceau bine… Care-au dus-o bine inca de pe vremea lui Ceausescu sau imediat dupa el… Tare mi-ar fi placut sa fie Regele Mihai la putere acum.😐 Sau macar Remus Cernea.😀 Nu sunt cu PD-L dar nu o sa mai repet greseala din 2003-2004 de a fi cu PSD… Poate dupa ce-or muri toti astia mari si-or fi altii tineri la putere… Noapte buna.😀



Leave a Reply

