h1

Jur, cu mana pe Biblie…

04/12/2009

Aseara m-am uitat la confruntarea maimutelor. Dumnezeule, sunt de-a dreptu’ (sau de-a stangu’) oripilat. Daca n-ati vazut, trebuie sa va povestesc. Initial mi-am propus sa nu dezbat aici subiecte politice pentru ca in principiu nu sunt interesat… insa de aceasta data, intreaga poveste are mai degraba o latura umana, nicidecum politica. S-a ajuns la un moment dat la episodul in care moderatorul (domnu’ Turcescu) le-a oferit celor doi cate un cadou. I-a rugat sa nu-l deschida niciunul dintre ei pana in momentul in care li se va spune sa faca asta. Apoi, Turcescu le-a adresat cate o intrebare fiecaruia dintre cei doi.

Intrebare pentru Geoana: “Aici, acum, imi puteti jura ca nu le-ati facut niciun fel de promisiune domnilor Vantu, Patriciu, Voiculescu, in sensul ca le veti asigura, in calitate de sef al statului, diverse facilitati sau fonduri din banii publici?”

Raspuns Geoana: “DA”

Intrebare pentru Basescu: “Aici, acum, ne puteti jura ca nu l-ati lovit pe acel copil acum 5 ani, in timpul campaniei electorale?”

Raspuns Basescu (si aici este partea cea mai misto): “Jur ca nu l-am lovit pe acel copil nici cu pumnul in plex, nici cu pumnul in fata”.

Apoi i-a pus sa deschida cadourile. Cate o Biblie pentru fiecare… impreuna cu rugamintea: “acum, cu mana pe Biblie, repetati juramantul facut mai devreme”.

Evident ca niciunul dintre ei n-a avut niciun stres in a pune mana pe Biblie si a jura. Domnul Basescu, a simtit din nou nevoia sa specifice: “nu l-am lovit nici cu pumnul in plex, nici cu pumnul in fata”.

Ok, admitem ca domnul Geoana a jurat mincinos cu mana pe Biblie… urat din partea lui. Dar sa eviti raspunsul asa cum a facut domnul Basescu, este strigator la cer. Pai eu te pun sa-mi juri ca nu l-ai lovit (referindu-ma la faptul ca nu l-ai lovit deloc), si tu imi spui: “jur ca nu l-am lovit nici cu pumnul in plex, nici cu pumnul in fata”. Pai si de ce te simti nevoit sa faci precizari despre pumn, plex, fata? L-ai lovit cumva cu antebratu’ ? Sau poate ai dat cu podu’ palmei… sau poate i-ai dat un cap in gura… nu?

Pe sistemul, cine se scuza se acuza, ne-ai demonstrat tuturor cat de nemernic esti si cum ai “driblat” tu toate legile si prevederile constitutiei…

2 comments

  1. Mi se pare cea mai mare prostie asta cu juratu’ cu mana pe biblie. Hai sa fim seriosi, ce pielea mea, traim in Evul Mediu unde oamenii chiar aveau frica de biserica? Daca juri cu mana pe biblie se presupune ca zici adevarul? Pe ce lume traim?
    De cand s-a inceput campania pentru turul 2 mi-e scarba sa ma mai uit la dobitocii astia. E un fel de concurs care debiteaza mai multe prostii la care fraierii sa puna botu’.

    Jur cu mana pe biblie ca m-as pisa pe ei…


  2. pai da, dosul palmei nu se numeste pumn…. jur ca as pleca din tara asta
    PS: schimba si tu adresa de la blogroll cu asta: http://www.blogulumace.com/



Leave a Reply

