h1

Farmacie Non Stop

02/12/2009

Tot timpul m-am intrebat ce este in capul patronilor care-si deschid o farmacie intr-o zona care este impanzita de alte farmacii. Da, fara nicio exagerare, zona in care locuiesc este impanzita de farmacii. La fiecare 200 m exista o farmacie. Daca nu ma credeti, mergeti pe Oltenitei, de la intersectia cu Mihai Bravu si pana la intersectia cu Vitan Barzesti, gasesti cel putin 15 farmacii (in doar 3 statii de tramvai).

Aseara, ca orice om normal, aveam nevoie de niste medicamente. Ce-i drept… era trecut de ora 21:00 dar m-am gandit ca din atata abundenta de farmacii, trebuie sa gasesc una deschisa. Plus ca si concurenta acerba care trebuie sa existe intre ele, era un factor care m-a facut sa cred ca in goana lor dupa clienti se vor inghesui sa-si deschida usile pentru mine… Si dai si umbla. M-am plimbat 45 de minute, am fost la 7-8 farmacii … NICIUNA DESCHISA !

La cat m-am plimbat, uitasem ca am nevoie de medicamente… acum deja nervii erau mult mai mari decat nevoia de pilule.

Este unul dintre putinele momente din viata mea in care m-am bucurat ca n-am nevoie urgenta de prezervative… Imaginati-va ce s-ar fi intamplat daca m-as fi plimbat 45 de minute dupa o farmacie, stiind ca acasa m-asteapta, goala si infierbantata,  vecina de vizavi pe care o pandesc de cand s-a mutat in bloc… Cred c-as fi facut apoplexie…

Leave a Reply

