h1

Sokker punct org

25/11/2009

Pentru cei care sunt pasionati de jocurile de manager online in timp real, as vrea sa va recomand unul care pe mine ma fascineaza de cateva sezoane bune, SOKKER.  Mai exact, joc din data de 30 iulie 2006… dar inca nu ma pot considera un adevarat cunoscator in domeniu… culmea, in loc sa ma plictisesc, imi place din ce in ce mai mult.

Jocul este foarte complex. Preiei un club si ai acces la toate sectiunile acestuia: jucatori (calitati, forma, valoare etc), antrenament, asezare in teren, transferuri, situatie financiara, stadion, suporteri etc. Stiu, multi vor spune ca mai exista astfel de jocuri insa credeti-ma, am incercat foarte multe si niciunul nu este la fel de reusit ca acesta. Cel mai cunoscut joc din aceasta categorie este fara indoiala hattrick-ul (www.hattrick.org) care dupa ce a aparut de cateva ori prin ProSport s-a supra aglomerat. Au scazut preturile la jucatori, au aparut din ce in ce mai multi useri “fake”, care au destabilizat complet economia jocului. Evident, cu cat sunt mai multi useri, cu atat riscul ca unii sa triseze creste… plus ca sunt foarte greu de supravegheat de catre GameMasteri.

Ce are sokker-ul in plus fata de toate celelalte jocuri din aceasta categorie pe care le-am jucat? Sa le luam pe rand:

– Este singurul joc in care chiar conteaza daca te pricepi sau nu la fotbal. Tu faci asezarea in teren si hotarasti miscarile fiecarui jucator, in functie de calitatile pe care le are. La celelalte, pozitia in teren este fixa… adica fundasul central este fundas central si atat. La sokker, daca vrei ca la cornere, un fundas/mijlocas, sa se duca in careu, il setezi sa se duca… e foarte simplu.

– Poti sa vezi meciul live (sau inregistrat), in format 2D. La inceput, cand am vazut primul meci m-a bufnit rasu’ dar credeti-ma, in teren, totul se intampla in functie de calitatile jucatorilor. Daca unu’ n-are pase, de exemplu, iti va da pase proaste… te poti convinge de asta urmarindu-l pe teren. Eu deja mi-am facut program… duminica dimineata (cand e meciul de campionat), primul lucru pe care-l fac este sa-mi vad meciul. E interesant sa te uiti la meci fara sa stii rezultatul final…

– Fiind atat de complex, nu reprezinta o atractie pentru boracii de 10 ani care ar putea sa distruga jocul. Majoritatea userilor sunt maturi, oameni cu care chiar poti discuta pe forumuri despre joc sau despre orice altceva. Eu unu’, mi-am facut multi prieteni pe jocul asta…

– Ai o scoala de juniori din care chiar iti poti scoate jucatori buni… trebuie doar sa ai un antrenor de juniori bun si ceva rabdare🙂

Deocamdata atat… sper ca v-am convins sa va faceti o echipa pe www.sokker.org, credeti-ma, daca sunteti pasionati de asa ceva, merita !

2 comments

  1. salut … Ce Nume de User ai😀 ?



Leave a Reply

