h1

About…

24/11/2009

Pentru ca in sectiunea “despre mine” am dat-o la intors si nu v-am spus mai nimic despre viata mea personala… m-am gandit ca nu-i frumos ce fac. Cei 2 cititori ai mei merita sa stie macar cateva chestii despre mine. Asadar, m-am nascut in 1984, in ultimele grade din zodia taurului. Locatia? In maternitate, evident. Undeva pe langa Oltenita. Pana la 2 ani am stat cu parintii la tara, intr-o comuna situata la vreo 40 km de Bucuresti. In ’86 ne-am mutat la capitala. Am doar franturi de amintiri din perioada aia… imi mai aduc aminte putine lucruri din comunism (evident, aveam 5 ani la revolutie), insa n-am sa uit niciodata, dar niciodata, cozile imense care se formau cand ma lua mama cu ea sa-si ia ratia de zahar sau ulei. Pana m-am dus la scoala cred c-am crescut mai mult pe la bunici decat la oras. Am a vut o copilarie bestiala… indieni din plastic (d-aia mici), gauri si cazemate prin nisip, masinute, corturi din presuri si folii de nailon (sau ce gaseam)… in care stateam cat era ziua de mare, tevi cu cornete, leapsa, ratele si vanatorii, clincea sau tarile. Sigur am omis multe jocuri… dar as face un post interminabil daca le-as spune toate. Am vazut cum arata copilaria celor de la oras si copilaria celor de la tara… credeti-ma nu se pot compara. Desi uneori imi placea sa ies in fata blocului si sa bat mingea pe maidan cu baietii de la bloc. Aveam prieteni in ambele tabere… singura diferenta este ca cei de la tara mi-au ramas inca prieteni. Pe la 7 ani si ceva m-au dat la scoala. N-am fost niciodata un tocilar insa mereu am fost printre copiii cu cele mai mari note din clasa. Evident, eram considerat tocilar de catre colegi… dar numai eu stiu cat ma certa mama ca preferam sa ies la fotbal decat sa invat. Imi spunea mereu: “daca ai si invata putin, ai fi olimpic”. Lenea a fost insa cuvantul care mi-a dominat copilaria🙂 Am avut si un avantaj din asta… eram bun si la ore… si la fotbal, in pauza mare, la ora de sport sau dupa scoala🙂

Am avut insa o singura mare problema… matematica. N-am fost niciodata bun la matematica. In clasa a 8-a ai mei mi-au adus meditator. Imi amintesc si acum… martea si joia era teroare pentru mine… dupa scoala venea profu’ la meditatii. El saracu’ si-a dat seama ca sunt ştangă cu cifrele si le-a zis alor mei: “dati-l la arte, la filologie sau la orice altceva… dar nu-l chinuiti cu matematica”. Am terminat a 8-a, am fost prima generatie de “exament de capacitate” si ai mei s-au gandit sa asculte sfatul profului de mate. M-am dus la matematica-informatica intensiv… si nu oricum… am intrat al 11-lea pe liceu. Ce-a urmat? Cea mai misto perioada din viata mea. Liceul Traian Vuia din Bucuresti, prima clasa de mate-info. Aici mi-am facut cei mai buni prieteni. S-a terminat cu “tocilarismul”… totul s-a transformat in distractie. Oricum, la mate ramasesem la fel de slab. Si pentru ca la invatat nu eram noi cine stie ce, in clasa a 11-a am castigat campionatul de fotbal al liceului… adica nu invatam, dar le stiam cu mingea🙂 (am simtit nevoia sa va povestesc asta… e un moment de referinta din viata mea) :))

Ca s-o termin cat mai scurt, am terminat liceul, m-am dus la facultate (finante banci) si de plictiseala, in anul 3 m-am angajat in locul unde inca mai lucrez (AAV). Sunt aproape 4 ani de atunci. Acum stau la birou… si aberez pe blog. Sefu’ e fix in spatele meu si se uita la monitor… oare ce-o fi in mintea lui cand ma vede ca tastez ca disperatu’ ?!?!

11 comments

  1. Cred ca a fost in mintea lui acelasi lucru pe care l-a avut si profu’ meu de info de la facultate cand statea in spatele meu si ma vedea cum tastam comanda de kill pt restul calculatoarelor :-”
    De cand n-am mai jucat ratele si vanatorii… =)) :X


  2. foarte tare sefu’ tau daca doar tace si inghite…


  3. Somerio, daca imi caut soldateii si indienii mei de plastic pe la parinti pe acasa, o punem de un razboi?🙂


    • :)) ce tare ar fi. din pacate, eu nu-i mai am. Nici indienii, nici soldateii si nici masinutele metalice. A avut grija mama sa ma usureze de ele… cica: “ce, te mai jucai cu ele?”. Si acum “plang” dupa ele… aveam o adevarata colectie pe care numai eu stiu cum le-am adunat. Aveam serii de surprize… printre care si Final Ulker ’90 daca mai stii😀

      oooff, ce vremuri🙂


  4. “Cel care îl face pe şef să râdă e tipul care face treaba să meargă”-poate se aplica teoria si in cazul tau:P


  5. Somerio, luat cu treburile de sărbători, nu mai ştiu dacă ţi-am urat ceva sau ba. Dacă nu, o fac acum cu scuzele de rigoare. De fapt, la data asta, ar trebui să te sorcovesc…


    • Nu-i nimic prietene. Multumesc oricum pentru urari si sper sa avem un an mai bun… Asa e omu’, vrea mereu mai mult si mai bine…


  6. Nu e de bine. Sunt la job. Am dat de blogul tau si tre’ sa ma opresc din citit. De juma’ de ora tot rasfoiesc pe aici si imi tot spun: mai postul asta si ma intorc la treaba…..si nu pot. Sper sa nu devid addicted.
    Anyway, imi place blogul!
    I’m following you!😛


    • Hey, multumesc mult. In general sa stii ca nu provoc dependente… nu mi s-a intamplat pana acum… si nu e ceva cu care sa ma laud🙂

      Ma bucur foarte tare ca-ti place p-aici si te mai astept ori de cate ori ai chef si timp sa-mi citesti aberatiile…

      Uneori s-ar putea sa te simti jignita, atacata de posturile mele… dar nu fac decat sa-mi spun parerea🙂 si sa stii ca n-o fac din rautate😀

      Merci again !


  7. Hehe, povestea mea e asemanatoare cu a ta pana intr`un punct. Si eu eram cam … varza la mate in gimnaziu si urlam ca vreu filolofie, nu mai vreeeu mateee si ca sa vezi, am intrat la mate`info, tot a 11`a pe liceu ca medie, si cu vointa mea. Luasem si eu meditatii si s`a prins ceva de mine, pesemne, de am luat 9,15. ;)) Acum nu nu regret, sincer.🙂


  8. Filologie * la naiba ;))



Leave a Reply

